lutego 14, 2015

Shiny Box Luty 2015 - THE GIFT OF LOVE

Witajcie !
Wczoraj dotarło do mnie kolejne pudełeczko Shiny Box z edycją walentynkową. Osobiście jakoś szczególnie nie obchodzę tego "święta". Uważam , że to świetny trik marketingowy napędzający sprzedaż gadżecików, serduszek, czekoladek bla...bla...bla...
Wolę dostać od męża raz na jakiś czas miły prezencik lub kwiaty bez okazji niż na taką okazję wymuszoną.

Ale do rzeczy :)

Samo pudełeczko ma przepiękny, walentynkowo-serduszkowy design. Ledwo się powstrzymałam, żeby go wcześniej nie otworzyć.



I było aż po brzegi wypełnione kosmetykami. Zapowiadało się ciekawie. 



A teraz rozłóżmy je na czynniki pierwsze:


1. YASUMI EKSPRESOWA MASKA SHAKEROWA
STOP THE CLOCK PEEL OFF EXPRESS SHAKER MASK ZATRZYMAJ CZAS

Ekspresowa maska shakerowa z olejkiem arganowym i glinką Ghassoul. Sprawia, że skóra jest zregenerowana, silnie nawilżona i gładka. Olejek arganowy wpływa na odnowę komórkową, odżywienie, odpowiednie nawilżenie i elastyczność skóry. Glinka Ghassoul posiada nadzwyczajne właściwości detoksykujące i dotleniające skórę. Pozostawia ją miękką i jedwabiście gładką.
Sposób użycia: Wlej do shakera 100ml wody o temperaturze 20°C, wsyp zawartość saszetki i nałóż wieczko shakera. Wytrząsaj szybko i energicznie przez około minutę do otrzymania jednorodnej pasty. Maskę nałóż natychmiast na wybrane obszary. Pozostaw na skórze przez ok. 10 minut i ściągnij, a następnie usuń resztki maski wilgotnymi płatkami kosmetycznymi. Jeśli chcesz zastosować maskę na jeden obszar (np. twarz lub dekolt), połącz połowę zawartości saszetki z połową podanej ilości wody. 

Średnia cena: 20 zł / zestaw



Uwielbiam glinki! Oczywiście nie mogłam się powstrzymać i od razu postanowiłam maseczkę wypróbować. Niestety nie przeczytałam dokładnie instrukcji i zalałam maskę zimną wodą :( Zrobiła się z niej od razu galareta, której nie można było nałożyć na twarz. Tak oto zmarnowałam 1/3 maski. Ale nie poddałam się i zalewając porcję maseczki ciepłą wodą wyszła bardzo fajna w konsystencji pasta , którą dało się ładnie nałożyć na twarz. Pasta była na tyle gęsta, że nie spływała, a po chwili zastygła na delikatną galaretkę. Zdjęłam po 15 minutach jak maskę peel-off. Resztki zmyłam tonikiem. Skóra była dobrze wygładzona i nawilżona. Generalnie bardzo fajny produkt. została mi jeszcze 1 mała porcja.
Ciekawe czy w tym shakerze wyjdzie mi zwykła maseczka algowa lub biała glinka? Muszę wypróbować.

2. BANIA AGAFII MASKA DO WŁOSÓW DROŻDŻOWA
Maska do włosów drożdżowa to wspaniały sposób na przyśpieszenie wzrostu włosów. Drożdże piwne to naturalne źródło białka, witamin i mikroelementów, które przenikają w strukturę włosa, wzmacniając je i przyspieszając wzrost. Olej z kiełków pszenicy posiada działanie regeneracyjne i przeciwdziałające wypadaniu. Sok z brzozy to znany ludowy środek na wzmocnienie cebulek włosowych. Dzięki zawartości olejów z zimnego tłoczenia maska ułatwia rozczesywanie. Włosy stają się jedwabiste i pełne blasku.
Średnia cena: 13 zł / 300


W jednym z pudełek byla już odżywka tej firmy i byłam z niej zadowolona. Zobaczymy jak spisze się maska. Jak na tę chwilę mogę o niej powiedzieć tylko, że ma bardzo przyjemny...taki ciasteczkowy zapach. Maseczka trafia na razie do szufladki z zapasami, bo w lutym biorę udział w teście maseczek Kallos na blogu ANWEN 


3. SYIS SERUM KOLAGENOWE DO PAZNOKCI 
Serum kolagenowe do paznokci na bazie kolagenu, olejku z drzewa herbacianego i hydrolizowanej keratyny. Preparat zalecany jest szczególnie do pielęgnacji paznokci mających tendencję do żółknięcia, łamliwych, skłonnych do pękania, zniszczonych. Serum wspaniale nawilża również skórki wokół paznokci i przyspiesza ich regenerację. Serum ponadto przyspiesza wzrost paznokci.

Efektem stosowania serum jest: Zdrowa, gładka i odżywiona płytka paznokciowa. Skórki wokół paznokci są dobrze nawilżone, odżywione, miękkie i łatwo poddają się wszelkim zabiegom.
Sposób użycia: Aplikować 1-2 razy dziennie po jednej kropli preparatu za pomocą pipety na każdego paznokcia i skórkę wokół. Wmasować i pozostawić do wchłonięcia.

Średnia cena: 35 zł / 10ml


Bardzo ciekawe, żelowe serum do paznokci z wygodną pipetką. Na chwilę obecną nie mam niczego do wcierania w paznokcie więc bardzo chętnie wypróbuję.

4. 4SENSO VITAMIN PUSH-UP MUS - Niespodzianka dla subskrybentek.

Zwiększający objętość włosów witaminowy mus o wyjątkowej konsystencji i równomiernym działaniu aż po same cebulki, który zapobiega wypadaniu włosów i gwarantuje zachowanie intensywnego koloru. Intensywnie nawilża włosy aż po same końcówki, sprawia, że stają się zregenerowane, gładkie, lśniące i miękkie. 


Kolejna maseczka do włosów ,jest to bardzo malutka próbka. Mam dużo włosów, zastanawiam się czy taka ilość wystarczy , aby móc się wypowiedzieć na temat tej maski. Zobaczymy. Zabiorę ze sobą w jakąś niedługą podróż.

5. THE BODY SHOP LUB FM GROUP
THE BODY SHOP Masło do ciała Smoky Poppy 

Kolekcja Smoky Poppy wzbogacona jest prawdziwymi, ręcznie zbieranymi kwiatami maków z regionu Ankary w Turcji. To zmysłowa i uwodzicielska linia, której nigdy nie będziesz miała dość, a jej euforyczny zapach zawiedzie Cię do krainy niekończącej się przyjemności. Wzbogacone ekstraktem oleistych maków, odżywcze kosmetyki, pozwolą Ci rozkoszować się ekskluzywną pielęgnacją ciała.
Cena: do 25zł/ szt. 



Bardzo lubię masełka TBC. Mam już 2 takie miniaturki, ale trzecia w niczym mi nie szkodzi. Bardzo fajnie mieszczą się w torebce, czy kosmetyczce. Używam często zamiast kremu do rąk. I te zapachy....mmmmmm.....Na pewno doczekają się oddzielnej recenzji.


 6. BIAŁY JELEŃ MYDŁO NATURALNE BIOOMEGA
Mydło naturalne Biały Jeleń BIOomega z lukrecją i hibiskusem
Hipoalergiczne mydła Biały Jeleń BIOomega zawierają ekologiczne, certyfikowane oleje oraz bogate w olejki eteryczne ekstrakty z korzenia lukrecji i kwiatów hibiskusa, które wpływają pozytywnie na kondycję skóry, poprawiając jej elastyczność i działając przeciwzapalnie.
Kwasy tłuszczowe Omega-6, Omega-3 witaminy, naturalny chlorofil, minerały i inne substancje aktywne pochodzące z sześciu olejów roślinnych sprawiają, że skóra jest kompleksowo i naturalnie chroniona przed szkodliwym działaniem czynników zewnętrznych. Polecane dla osób ze skórą suchą, wymagającą odżywienia i szczególnej pielęgnacji. 

Średnia cena: 6 zł / 85g



Dawno nie miałam takiego mydła w kostce, używam raczej tych w płynie. Ale bardzo lubię firmę Biały Jeleń więc chętnie wypróbuję. Mydło ma bardzo fajny skład. Niestety przeszkadza mi trochę jego zapach...takich starych mydeł, albo po prostu ... szarego mydła.


7. DERMIKA LUB CRÈME BAR

DERMIKA Pharmatherapy Hydratic Emulsja do nawilżania i łagodzenia

Linia kosmetyków Dermika Pharmatherapy Hydratic przeznaczona jest do skóry wrażliwej, bardzo wrażliwej, skłonnej do alergii potrzebującej nawilżenia i profilaktyki przeciwzmarszczkowej. Stworzona po to, aby przynieść skórze ulgę, zapewnić odpowiedni poziom uwodnienia i poczucie komfortu. Wszystkie preparaty wchodzące w jej skład zostały oparte na aktywnych, biomimetycznych bazach. Do ich opracowania wykorzystano składniki, które tworzą struktury swoją budową naśladują lipidy warstwy rogowej naskórka, dzięki temu zwiększają integralność jego struktur, zmniejszają ryzyko podrażnień oraz zwiększają wnikanie niektórych składników aktywnych w skórę.

Dzięki swojej formule emulsja doskonale wzmacnia funkcje ochronne naskórka, poprawia kumulacje wody w naskórku i jego kondycję, działając jednocześnie prewencyjnie i przeciwstarzeniowo. Już po pierwszej aplikacji skóra staje się miękka i gładka, dobrze nawilżona. Znika nieprzyjemne uczucie ściągnięcia, a podrażnienia i zaczerwienienia ustępują znacznie szybciej. Uczucie komfortu zostaje przywrócone.
Cena: 46zł/ 50ml 



Bardzo się cieszę, że to własnie ta emulsja trafiła do mojego pudełeczka. Cały czas szukam czegoś, co nawilży moją suchą skórę. jak na razie w tej roli najlepiej sprawdza się Alantan krem lekki. 
Oczywiście krem od razu trafił na moją półeczkę z kosmetykami i włączony do aktualnej pielęgnacji. Będę go używać tylko na dzień, gdyż na noc używam olejku nawilżającego.
Ciekawe jak się sprawdzi pod makijaż. Po pierwszym użyciu wydaje się być lekki i szybko się wchłania. W weekendy jednak rzadko nakładam podkład.


8. FARMONA MASŁA DO CIAŁA - SASZETKI O ZAPACHACH PINACOLADY I COSMOPOLITAN.

Czy Wy to wąchałyście? Nie mogłam się powstrzymać i otworzyłam wczoraj te saszetki . Zapach pinacolady jest po prostu zniewalający. Uwielbiam tego drinka! I uwielbiam połączenie zapachowe ( i smakowe) ananasa z kokosem. Szkoda tylko, że w maśle tak wysoko w składzie jest parafina ( Paraffinum Liquidum). Gdyby nie to, to skusiłabym się na pełnowymiarowe opakowanie.
Samo masło jest bardzo przyjemne i gęste w swojej konsystencji. Jeśli lubicie takie słodkie zapachy i nie przeszkadza Wam parafina to polecam.




I to już wszystkie produkty z lutowego pudełeczka Shiny Box. Trochę się tego nazbierało i ogólnie jestem bardzo zadowolona z zawartości. Wszystkie produkty trafiły w mój gust i na pewno zostaną wykorzystane. Możecie spodziewać się osobnych recenzji jak już trochę ich poużywam.
Szkoda tylko, że w pudełeczku nie znalazł się jakiś akcent typowo Walentynkowy skoro pudełeczko było tak stylizowane. Jakaś świeczka itp.





Życzę udanego weekendu!
Pozdrawiam :)

Informuję iż post nie jest sponsorowany, a pudełko zakupione przeze mnie.

8 komentarzy:

  1. Fajna zawartość pudełeczka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No muszę. Przyznać że to drugie pudełko które mnie pozytywnie zaskoczyło. Oby było tylko lepiej:-)

      Usuń
  2. Pudełko piękne, ale zawartość nie powala :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wg mnie pudełko jest ok. Przede wszystkim nie ma w nim produktów których bym nie uzyla:-)

      Usuń
  3. Pudełeczko śliczne i jestem pewna, że testowanie przyniesie Ci wiele radości :) Pozdrawiam www.aleksandralaura.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno:-) tym bardziej że do tej pory używałam tylko masła TBC reszta to dla mnie nowości

      Usuń
  4. Zawartość pudełeczka na plusik;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedzenie mojego bloga i wyrażenie swojego zdania :) Jeśli Ci się u mnie spodobało, dodaj bloga do obserwowanych i daj mi znać w komentarzu- z przyjemnością odwdzięczę się tym samym.

Zostawiając komentarz zgadzasz się z Polityką Prywatności.

Do zobaczenia !

Copyright © 2016 Uroda Według Blondynki , Blogger