lutego 12, 2015

Shiny Box styczeń 2015 - Winter in the city : GLAZEL PEREŁKI ROZŚWIETLAJĄCE SKÓRĘ

Witam po raz kolejny. Dzisiaj mam do zaprezentowania kosmetyk kolorowy z ostatniego pudełka shiny box czyli kuleczki rozświetlające Glazel.

Niestety z firmą Glazel mam nienajlepsze skojarzenia. Kiedyś dostałam w pudełku lakier tejże firmy w okropnym sraczkowatym....ekhm tzn. żółtym kolorze. Jest obrzydliwy i kolor i konsystencja. Nie potrafię się nim pomalować tak, żeby nie narobić sobie smug.

Ale przejdźmy do naszego dzisiejszego bohatera:

GLAZEL PEREŁKI ROZŚWIETLAJĄCE SKÓRĘ
Szlachetne połączenie perełek rozświetlających skórę. Eleganckie, niepowtarzalne kolory o wszechstronnym zastosowaniu, są idealne do precyzyjnego wykończenia makijażu. Mogą być nakładane na całą twarz, na policzki lub dekolt. Podkreślą piękno skóry i rozświetlają karnację. Dzięki lekko migoczącym drobinkom twarz nabiera subtelnego blasku, a odbijające światło pigmenty, dają efekt rozświetlonej skóry. Delikatne drobinki sprawiają, że cera nabiera młodzieńczego, zdrowego i naturalnego wyglądu.
Średnia cena: 45 zł / 17g





źródło: www. shinybox.pl


Moja opinia: Od razu zaznaczę, że bardzo lubię różnego rodzaju produkty rozświetlające. Używam podkładów rozświetlających, nie lubię takiego całkowicie matowego różu. Nie to żebym była zwolenniczką i fanką brokatu na twarzy, ale lubię produkty o satynowym , lekko połyskującym wykończeniu. Matowego używam tylko bronzera. 
Na początku myślałam, że będzie to po prostu rozświetlacz na kości policzkowe. Jednak okazało się, że kuleczki są bardzo delikatne . Dają efekt subtelnego rozświetlenia i rozjaśnienia skóry. Mi osobiście ten efekt bardzo odpowiada. Omiatam nimi całą twarz dużym pędzlem dla wykończenia makijażu - bardzo rzadko używam pudru matującego , a jeśli już to tylko na brodę i czoło. 
Jest to produkt który świetnie ożywia i odświeża cerę, nadaje jej wypoczętego wyglądu.
Osobom, które tak jak ja nie lubią matowej cery jak najbardziej polecam. Jesli jednak szukacie rozświetlacza na kości policzkowe to niestety ten produkt może okazać się zbyt mało widoczny. Chyba , że preferujecie naprawdę delikatny rozświetlacz.
Minusem produktu może być to iż zawiera w swoim składzie talk i parafinę wysoko w swoim składzie. Osoby wrażliwe na te składniki mogą nie być zadowolone. Mi jednak one nie przeszkadzają, aczkolwiek kupując sama kosmetyki zwracam na to uwagę i staram się ich unikać. 
Niemniej jednak używam tych kuleczek często i naprawdę polecam.

Pozdrawiam!
i życzę udanego dnia


Informuję iż post nie jest sponsorowany , a produkt zakupiony przeze mnie. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za odwiedzenie mojego bloga i wyrażenie swojego zdania :) Jeśli Ci się u mnie spodobało, dodaj bloga do obserwowanych i daj mi znać w komentarzu- z przyjemnością odwdzięczę się tym samym.

Zostawiając komentarz zgadzasz się z Polityką Prywatności.

Do zobaczenia !

Copyright © 2016 Uroda Według Blondynki , Blogger