lutego 10, 2015

Shiny Box Winter in the City - styczeń 2015 - INTELLIGENT SKIN THERAPY ACTIVE CONCENTRATE

Chyba już każdy z Was zna zawartość styczniowego pudełeczka Shiny Box dlatego też postanowiłam do niego podejść od innej strony. A mianowicie wypowiedzieć się na temat zawartych tam kosmetyków już po jakimś czasie używania. Pudełko mam od 3 tygodni także myślę, że można wspomnieć kilka słów o poszczególnych produktach w nim zawartych.
Żeby jednak post nie był zbyt długi podzieliłam go na pojedyncze recenzje kosmetyków.






Zacznijmy więc od:





INTELLIGENT SKIN THERAPY ACTIVE CONCENTRATE to seria innowacyjnych serum do twarzy w formie żelu o wyjątkowej koncentracji aktywnych składników. Serum przeznaczone jest do użytku domowego HOME SPA oraz zastosowania w salonie kosmetycznym jako wykończenie zabiegu (zamiast ampułki).

ACTIVE SKIN CONCENTRATE OXYGEN Silnie skoncentrowane serum do twarzy dotleniające cerę na bazie peptydów (w tym miedzi), hirudyny oraz ekstraktów roślinnych wspomaga usuwanie toksyn i oczyszczanie cery, poprawia mikrokrążenie i dotlenienie komórek, dzięki czemu cera staje się jasna i promienna. Działa także regulująco zmniejszając wydzielanie sebum. Nie natłuszcza skóry.
Średnia cena: 29 zł / 10ml




Moja opinia: Dużym plusem tego serum jest to, że jest bardzo lekkie i szybko się wchłania. Stosuję je codziennie na noc i niemalże po chwili można już nałożyć na twarz kolejny produkt: krem czy olejek. Ma fajną konsystencję , takiego lejącego się żelu. Na początku pozostawia lekko lepką warstewkę , ale to szybko znika. Serum zapakowane jest w wygodnej buteleczce z pipetą. Bardzo lubię takie opakowania, bo można nałożyć idealną dla nas porcję produktu.







Niestety nie bardzo widzę efekty jego stosowania. Dostałam wersję OXYGEN . Szczerze to nawet nie wiem , czego miałabym się spodziewać, co zauważyć na swojej twarzy.
Myślę, że bardziej mogłabym się wypowiedzieć na temat tego produktu , gdybym otrzymała wersję nawilżającą (o tak!) lub chociażby rozjaśniającą.
A tak....no cóż. Efektów brak.
Kolejnym minusem jest wydajność produktu. Mi ta mała buteleczka starczyła właśnie na 3 tyg używania. Na dnie została ilość produktu , którą najpewniej zużyję dzisiaj.
Niestety, ale nie zostałam zachęcona tym produktem do zakupu kolejnej buteleczki. Tym bardziej, że nie jest to serum zbyt tanie. 30zł za buteleczkę , która starczy max. na miesiąc używania. 
Raczej nie polecam. Lepiej w roli serum sprawdza się u mnie produkt z APIS z białymi winogronami i wit. C o którym na pewno niebawem napiszę.

A Wy jakie serum dostałyście? Polecacie?

Pozdrawiam i życzę udanego dnia!

6 komentarzy:

  1. Witam serdecznie .Też mam to serum,ale o żółtym kolorze.Ja jestem zadowolona,wersji Oxygen jeszcze nie stosowałam .Pozdrawiam

    http://krainakobiety.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam wrażenie że dostałam wersję niezbyt dopasowana do mojego typu skóry. Gdybym dostała nawilżające o wiele łatwiej dałoby się określić czy działa czy nie ma mam skórę suchą.

      Usuń
  2. Nie miałam tego serum, ale czytałam już że dobrze się sprawdziło ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Własnie tez czytałam dobre recenzje, a mnie jakoś nie zauroczyło. Chociaż nic złego tez mi nie zrobiło. Myślę, że było po prostu niedobrane do potrzeb mojej skóry. Może skuszę się na nawilżające :)

      Usuń
  3. Nie miałam tych produktów, ale zaciekawiło mnie to serum :) pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytałam wiele pozytywnych opinii także jeśli Twoja skóra potrzebuje dotlenienia to może warto spróbować :)

      Usuń

Bardzo dziękuję za odwiedzenie mojego bloga i wyrażenie swojego zdania :) Jeśli Ci się u mnie spodobało, dodaj bloga do obserwowanych i daj mi znać w komentarzu- z przyjemnością odwdzięczę się tym samym.

Zostawiając komentarz zgadzasz się z Polityką Prywatności.

Do zobaczenia !

Copyright © 2016 Uroda Według Blondynki , Blogger