lutego 06, 2015

Wygraj Walentynkowy Tajemniczy Siouxie Box

Chyba zaczynam być nudna i monotonna , bo w kółko piszę o tym samym.
A mianowicie zapraszam Was na kolejne rozdanie.
Tym razem do wygrania niespodzianka od Siouxie.

Szczegóły oraz regulamin dostępne  



P.S: Z braku czasu niestety nie jestem w stanie pisać dłuższych postów w ciagu tygodnia. Postaram się jednak nadrobić zaległości w weekend, gdyż mam kilka ciekawych produktów do zrecenzowania.


Pozdrawiam!
i jak zawsze życzę powodzenia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za odwiedzenie mojego bloga i wyrażenie swojego zdania :) Jeśli Ci się u mnie spodobało, dodaj bloga do obserwowanych i daj mi znać w komentarzu- z przyjemnością odwdzięczę się tym samym.

Zostawiając komentarz zgadzasz się z Polityką Prywatności.

Do zobaczenia !

Copyright © 2016 Uroda Według Blondynki , Blogger