Obserwatorzy

poniedziałek, 23 stycznia 2017

Modne dodatki od Zaful

Witajcie!

Dzisiaj chciałabym Wam pokazać dwa ciekawe akcesoria, które urozmaicą i ozdobią każdą stylizację.

Pierwszy dodatek typowo zimowy to ciepły szal. Jestem bardzo mile zaskoczona jego jakością. Szal jest ogromny, spokojnie może nam służyć jako poncho :) A przy tym jest niezwykle miękki, nie drapie i doskonale chroni przed zimnym wiatrem i deszczem. Mój jest w kolorze Light Khaki, ale jest wiele innych opcji kolorystycznych. Odkąd go posiadam (około tygodnia) to używam codziennie i muszę przyznać, że stał się moich ulubionym szalikiem.




Drugim dodatkiem jest piękny aksamitny chocker w kształcie kokardki. Jest to bardzo delikatny dodatek , ale myślę że pięknie ozdobi gładką bluzkę, koszulę czy sukienkę. Jest on w czarnym, uniwersalnym kolorze - będzie pasował do wielu ubrań. Ponadto posiada łańcuszek z regulacją długości. Ozdoba jest bardzo starannie wykonana i nie siepie się. Myślę, że wielokrotnie mi się przyda i na pewno wrzucę jakieś zdjęcie ze stylizacją na mój profil na IG. Myślę, że będzie pasował do czerwonej sukienki, którą widzieliście ostatnio.



Poniżej możecie obejrzeć wszystkie produkty, które zamówiłam:




Szal: link
Chocker kokardka: link
Czerwona sukienka: link
Chocker z niebieskim kamykiem: link
Kapelusz: link
Bluza: link


Post powstał przy współpracy ze stroną Zaful. Nie wpłynęło to na moją opinię o produktach.


19 komentarzy:

  1. 2,54;22,33;8,80;3,27;6,91
    Sukienka jest obłędna! Pozdrawiam !^^
    ...i zapraszam do mnie na KONKURS!^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Szal mi się podoba, chockery nigdy mi się nie podobały.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się bardzo podobają i kogoś a dla mnie są niewygodne 😯

      Usuń
  3. Bardzo mi się podoba ta kokarda jest naprawdę cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny szal, wygląda na ciepły :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I to bardzo ciepły i miły nie drapie ☺

      Usuń
  5. Szal wygląda bardzo fajnie, lubię takie połączenie kolorystyczne, jest bardzo uniwersalne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie pasuje praktycznie do wszystkiego.

      Usuń
  6. Nie przepadam za hokerami, ale ten wygląda bardzo ładnie :) Obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj taki szal to i mnie by się przydał :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedzenie mojego bloga i wyrażenie swojego zdania :) Jeśli Ci się u mnie spodobało, dodaj bloga do obserwowanych i daj mi znać w komentarzu- z przyjemnością odwdzięczę się tym samym.

Do zobaczenia !