grudnia 24, 2017

NOWOŚCI LISTOPAD/GRUDZIEŃ 2017

Witajcie!

Jak tam Wasze przygotowania do Świąt? Mam nadzieję, że wszystko już macie zrobione i Wigilia minie Wam spokojnie. Moje przygotowania ograniczają się jedynie do sprzątnięcia domu, ubrania choinki i kupienia prezentów. Na święta jeżdżę do rodziców i do teściów także zbyt wiele do przygotowywania nie mam.

Jeśli macie chwilkę wolnego czasu to chciałabym Was zaprosić na przegląd nowości, które trafiły do mnie w listopadzie oraz grudniu. Nie jest tego dużo, gdyż cały czas mocno ograniczam się z zapasami i redukuję zapasy. Stąd też nowości są łączone z dwóch miesięcy.






Na początku miesiąca dotarła do mnie paczka z portalu wizaż.pl z nowym podkładem mineralnym od L'Oreal.  Na pewno nie można jego krycia oraz składu porównać do prawdziwych minerałów, ale jako produkt drogeryjny nie jest zły. Nie zawiera talku. Delikatnie ujednolica koloryt cery. Dla wielu osób jednak może być ono zbyt delikatne i być może produkt sprawdzi się lepiej po prostu jako puder. To, co mnie denerwuje to jego opakowanie. Dziurka jest tak mała, że ten puchaty pędzel, którym lubię aplikować minerały (z Hebe) nie mieści się. A wieczko ( na które przy Annabelle Minerals wysypuje odrobinę podkładu) ma dziwny kształt.



Na początku listopada miałam okazję być kilka dni w Izraelu. Z powodu wielu obowiązków służbowych nie miałam zbyt wiele czasu, na leżenie na plaży. Ale udało mi się zwiedzić trochę Tel Aviv, Jerozolimę, a także kąpałam się (jeśli tak to można nazwać) w Morzu Martwym. Nie miałam też zbytnio czasu na zakupy, ale przywiozłam ze sobą kilka słoiczków soli do kąpieli oraz błota z Morza Martwego (oczywiście porozdawałam po rodzinie i znajomych), a także mgiełkę do ciała i krem do rąk.











Ostatnio, co jestem w Biedronce, to trafiam na maseczki do twarzy. Nie byłabym sobą, gdybym nie wzięła kilka rodzajów. Bardzo miło zaskoczyły mnie maski bąblujące. Ich efekt oczyszczający był naprawdę fajny. Podobał mi się również efekt po maskach kolagenowych. Natomiast dzisiaj kupiłam trzy maseczki w płachcie: czekoladową, malinową i z ogórkiem. I jestem bardzo ich ciekawa.



Ostatnimi zakupami jest zamówienie ze sklepu MIYA. Skończył mi się olejek do demakijażu i zdecydowałam się własnie na ten z tej firmy. Niestety nie jestem z niego zbytnio zadowolona, ma bardzo tępą konsystencję. O kremie nie jestem w stanie nic powiedzieć, gdyż został kupiony dla mojego męża, ale może kilka razy go użyję, żeby sprawdzić jego działanie.

Ot i to całe moje zakupy w przeciągu tych dwóch miesięcy! Szczerze Wam powiem, że nawet nic szczególnie mnie nie kusiło, nie miałam też czasu, żeby iść na zakupy, czy buszować w internecie. W nowym roku na pewno bedę chciała zrobić zakupy na Jolse.com. Planuję zamówić maski w płachcie oraz dobry olejek do demakijażu.

A jak Wasze zakupy?
Sprawiłyście sobie świąteczne, kosmetyczne prezenty? 
U mnie tym razem były one ubraniowe, gdyż skusiłam się na kozaki za kolano oraz dwie świąteczne sukienki.

Buziaki :*

Emi


15 komentarzy:

  1. Bardzo rozsądne zakupy :) Też skusiłam się na olejek MIYA :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też w tym miesiącu czy poprzednim nie poszalałam z zakupami dla siebie. Miałam inne osoby do obdarowania :) Olejek mnie ciekawił, gdy zobaczyłam go na sklepowej półce.

    OdpowiedzUsuń
  3. Całkiem rozsądne zakupy :) Ja ostatnio mam jazdę na kolorówkę, ale mam szczerą nadzieję, że to już koniec i zostanie tylko zużywanie :) I rozsądniejsze zakupy tego, czego naprawdę potrzebuję, a przez większą część roku tak jest :)

    OdpowiedzUsuń
  4. chętnie wypróbowałabym ten puder z loreal :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o te maski glinkowe to świetna jest wersja z czerwonymi algami.

      Usuń
  6. Fajne zakupy :) Dobra maseczka by mi sie przydała, bo cera zmęczona...

    OdpowiedzUsuń
  7. Maseczki mnie zaciekawiły - szczególnie te bomblujące :) Krem miya mam od dawna w planie wypróbować, nie wiedziałam tylko jaką wersję zapachową wybrać, ale po wąchaniu testerów chyba zdecyduję się na Twoją wersję :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta jest chyba najbardziej taka podstawowa, zapach ma bardzo neutralny. Aczkolwiek masło shea jest dosyć ciężkie i może zapychać.

      Usuń
  8. Powiem Ci tak, ja swoje zapasy redukowałam prze 1,5 roku więc jeszcze długa droga przed Tobą :) a maseczki do twarzy muszą być@

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że też mi się może zejść tym bardziej, że chyba nie jest ze mną aż tak bardzo źle.

      Usuń
  9. Właśnie wczoraj przyglądałam się temu cudakowi z Loreal w sklepie, opakowanie przyciągało mój wzrok, ale się nie skusiłam. Teraz widzę że chyba dobrze wyszło ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znałam żadnego z tych produktów, ale to pewnie dlatego że mam trzy kosmetyki na krzyż :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedzenie mojego bloga i wyrażenie swojego zdania :) Jeśli Ci się u mnie spodobało, dodaj bloga do obserwowanych i daj mi znać w komentarzu- z przyjemnością odwdzięczę się tym samym.

Zostawiając komentarz zgadzasz się z Polityką Prywatności.

Do zobaczenia !

Copyright © 2016 Uroda Według Blondynki , Blogger