marca 14, 2018

Pharmaceris H - profesjonalna seria do pielęgnacji wlosow

Hej!

Piękne włosy to marzenie każdej kobiety. Chcemy, aby były mocne, gęste i lśniące. Są przecież naszą wizytówką. Moje włosy nie są bardzo problematyczne. Są dosyć gęste i mocne , nie narzekam na wypadanie. Natomiast największym moim problemem jest ich suchość jak i suchość skóry głowy. W ekstremalnych przypadkach potrafi się mi ona wręcz łuszczyć. 

Będąc w tamtym roku na See Blogers udało mi się dostać do tychologa na badanie skóry głowy. Pani, która je robiła potwierdziła moje podejrzenia , że skóra jest przesuszona. Wymaga regularnego złuszczania oraz nawilżania. W związku z tym dostałam do wypróbowania dwa produkty: Micelarny szampon kojąco-nawilżający oraz Peeling oczyszczający. Po jakimś czasie dotarł tez do mnie szampon przeciwłupieżowy i tutaj byłam szczerze zaskoczona, bo jest to produkt dedykowany osobom borykającym się z łupieżem tłustym.




Specjalistyczny Szampon Przeciwłupieżowy do skóry łojotokowej , z łupieżem tłustym znajduje się w przezroczystej butelce. Sam szampon ma żelową konsystencję o niebieskim kolorze. Ma przyjemny, lekko męski zapach.Dobrze się pieni i mocno oczyszcza skórę głowy. Niestety u mnie się kompletnie nie sprawdził. Bardzo mocno wysuszał mi skalp i już po 1-2 użyciach skóra zaczynała mnie swędzieć i łuszczyć. Próbowałam używać go sporadycznie, raz na 1-2 tygodnie, ale niestety za każdym razem było tak samo. Szamponu używał także mój mąż, który ma skórę bardziej tłustą i czasem boryka się z łupieżem. Niestety efekt był jeszcze gorszy niż u mnie gdyż łupież zamiast ustąpić wręcz się nasilił. Zużyłam szampon do mycia pędzli i gąbeczek.



Dużo lepiej sprawdził się u mnie Micelarny szampon nawilżająco - kojący. Również ma żelową, przeźroczystą konsystencję. Dobrze myje skórę głowy, oczyszcza ja i włosy z nagromadzonych silikonów i np stylizatorów do włosów. Włosy są ładnie uniesione od nasady. Jest odrobinę lagodniejszy niż szampon o którym pisałam powyżej. Niestety. Producent szumnie deklaruje na opakowaniu, że nie zawiera SLS , SLES  , a używa niewiele lepszego dla skóry głowy Sodium Myreth Sulfate (SMS) . Nie lubię takiego mydlenia oczu i jest to kolejny dowód że należy czytać skład a nie etykietę. Ogólnie szampon nie zrobił mi nic złego i jeśli używacie drogeryjnych szamponow,  które Was podrazniaja to może być fajną alternatywą. Używałam go sporadycznie, gdy potrzebowałam mocniej umyć głowę i włosy. Ja jednak zdecydowanie potrzebuje czegoś delikatniejszego i dlatego do niego nie wrócę.


Zakończę  zdecydowanie najlepszym produktem. A jest to Oczyszczający Peeling Trychologiczny. Kosmetyk jest umieszczony w tubce zakończonej wygodnym aplikatorem. Można nim precyzyjnie nałożyć produkt wzdłuż przedziałków na włosach.  Jest to peeling mechaniczny, ma w sobie zatopione kuleczki ścierne. Po kilku minutach masażu skalpu skóra jest dobrze oczyszczona z martwego naskórka. Przy regularnym użytkowaniu w moim przypadku świąd i luszczenie skóry ustąpiły.Świetnie sprawdził się u mojego męża, gdyż skończyły się problemy z łupieżem. I mnie w zupełności wystarczyło używanie go raz na dwa tygodnie, u męża raz w tygodniu. Produkt jest bardzo wydajny, wystarczy niewielka ilość na pokrycie skóry głowy. Jeśli chodzi o męskie, krótkie włosy to jest to bardzo wygodny produkt. Natomiast przy moich długich i gęstych włosach nie jest to już niestety tak wygodne jak peelingi enzymatyczne. Dużo czasu zajmuje mi zrobienie wielu przedziałów na głowie , wmasowanie produktu a później dokładne go wyplukanie z włosów. Mimo wszystko ten wysiłek się opłaca. 

A Wy znacie produkty Pharmaceris? Jakie produkty do pielęgnacji skóry głowy i włosów używacie? Drogeryjnych? Aptecznych? A może naturalnych?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za odwiedzenie mojego bloga i wyrażenie swojego zdania :) Jeśli Ci się u mnie spodobało, dodaj bloga do obserwowanych i daj mi znać w komentarzu- z przyjemnością odwdzięczę się tym samym.

Zostawiając komentarz zgadzasz się z Polityką Prywatności.

Do zobaczenia !

Copyright © 2016 Uroda Według Blondynki , Blogger