listopada 20, 2019

Ekocuda vol.7 - targi pod znakiem ZERO WASTE

naturalne mydła
fot. Joanna Oleszek


Siódma edycja targów kosmetyków naturalnych Ekocuda już za nami. Jak zwykle nie zabrakło ciekawych marek. tegoroczną edycję odwiedziło aż 27 tysięcy osób! To rekordowa ilość. Z roku na rok przybywa zarówno odwiedzających, ale także i wystawców. Tegoroczna edycja upłynęła pod znakiem ekologii i nurtu zero waste. Bardzo cieszę się, że coraz więcej marek zwraca na to uwagę. Dużą ilość produktów możemy obecnie kupić w szklanych opakowaniach lub z plastiku odzyskanego z recyklingu. Na targach pojawiły się także środki czystości z nalewaka. Z taką inicjatywą wyszło YOPE i bardzo żałuję, że wcześniej o tym nie wiedziałam, bo zabrałabym ze sobą puste opakowania lub słoiki. W ramach targów odbył się również panel dyskusyjny dotyczący świadomego używania kosmetyków oraz zmniejszenia ilości odpadów w codziennym życiu. 

fot. Joanna Oleszek

fot. Joanna Oleszek


Sama również w tym duchu postanowiłam zrobić tegoroczne zakupy. I chodż może nie żyję ZERO WASTE to staram się to bezrefleksyjne zużycie plastiku mocno ograniczyć.

O mojej wishliście pisałam Wam niedawno i w dużej mierze udało mi się ją zrealizować. Dokładny opis i prezentację produktów możecie znależć na moim Instagramie w zakładce Ekocuda :) Była to kolejna, bardzo udana edycja. Od pewnego czasu czekam na targi, aby to właśnie tam zrobić zakupy, gdyż mogę wszystko na miejscu obejrzeć, powąchać, czy po prostu porozmawiać z producentem. 



Oby do wiosny! I do kolejnej edycji :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za odwiedzenie mojego bloga i wyrażenie swojego zdania :) Jeśli Ci się u mnie spodobało, dodaj bloga do obserwowanych i daj mi znać w komentarzu- z przyjemnością odwdzięczę się tym samym.

Zostawiając komentarz zgadzasz się z Polityką Prywatności.

Do zobaczenia !

Copyright © 2016 Uroda Według Blondynki , Blogger