maja 23, 2018

#OCH! Opowiem Ci historię, czyli blogerskie pogaduszki.

Hej!

Mam dzisiaj dla Was coś nowego i bardzo nietypowego. Taki wpis na moim blogu nie pojawił się chyba nigdy. Strona jest całkowicie zdominowana przez recenzje kosmetyczne i porady urodowe. A tutaj dzisiaj...NIESPODZIANKA... porozmawiamy sobie także na inne tematy, będzie trochę prywaty i sekretów.



Ale tym razem nie o mnie :)

Wraz z kilkoma zaprzyjaźnionymi blogerkami postanowiłyśmy podzielić się swoimi sekretami, nie tylko tymi urodowymi. Gościem, który będzie odpowiadał na moje pytania jest Kinga Gorzela, autorka bloga Blond Blog.


1. Co było momentem przełomowym, który zadecydował o tym że założyłaś bloga?
Przyznam, że momentem przełomowym był czas kiedy szukałam jakiegoś hobby, oderwania od pracy. Padło na bloga, bo już parę lat temu założyłam swoją stronę, lecz nie opublikowałam ani jednego wpisu i po czasie ją skasowałam. Stwierdziłam, że spróbuję jeszcze raz :)
2. A dlaczego właśnie tematyka kosmetyczna i urodowa?
Tematyka przyszła jakoś intuicyjnie. Może dlatego, że od kiedy pamiętam interesowałam się tematami urodowymi. Drugą opcją byłby pewnie blog książkowy - dalej zastanawiam się nad stworzeniem takiego :)
3. Czym jest dla Ciebie sukces w blogowym świecie? Co chciałabyś osiągnąć na tym polu abyś mogła określić to mianem sukcesu?
Bardzo ciężkie pytanie… Kiedyś uważałam, że sukcesem blogowym będzie fakt iż mogę porzucić pracę na etacie i utrzymywać się z bloga. Jednak teraz twierdzę, że sukcesem są stali czytelnicy :)
4. Oprócz bloga prowadzisz także sklep internetowy z pięknymi tłami fotograficznymi. Skąd pomysł na właśnie taki biznes?
Prowadzę to za dużo powiedziane :) Drukarnię + sklep internetowy prowadzi mój mąż, a ja jestem tyko jego wsparciem marketingowym i księgowym. Za pomysł też należą się brawa mężowi - kiedyś chciałam, żeby wydrukował mi deski, bo nie mam na czym robić zdjęć. Po czym wpadł na pomysł, czy może nie sprzedawać takiego produktu. Byłam bardzo sceptycznie nastawiona, ale jak widać niepotrzebnie :)
5. Czym kierujesz się podczas wyboru kosmetyków?
Aktualnie jestem minimalistą kosmetycznym i bardzo rzadko kupuję kosmetyki. Jeśli jednak planuję zakup to, zależnie od typu kosmetyku, kieruję się składem, ceną i zapachem :) W produktach do twarzy staram się stawiać na skład, a np. w żelach do ciała i peelingach na zapach.
6. Czy na co dzień się malujesz i jaką rolę wg Ciebie pełni makijaż?
Tak, maluję się na co dzień, ale mój makijaż jest bardzo monotonny. Jedynie przy jakiejś większej okazji wyjmuję paletki z cieniami. A jaką rolę pełni makijaż? Na pewno dodaje mi pewności siebie.
7. Jaki jest Twój sposób na zrelaksowanie się po naprawdę ciężkim dniu?
Jestem typem domatora więc stawiam na relaks z książką bądź oglądanie seriali.
8. Co jest Twoją największą pasją? Oczywiście poza kosmetykami ;)
Tutaj pewnie wszystkich zaskoczę, bo moją pasją jest… praca! Uwielbiam pracować na etacie, w drukarni, sprzątać w domu :D Dziwna pasja, prawda?
9. Masz ogromną słabość do...?
Do psów. Z każdym na drodze muszę się przywitać :)
10. Gdybyś wygrała fortunę w totolotka i nie musiała już do końca życia pracować to...?
W sumie pewnie i tak bym pracowała. Ale gdybym miała fortunę to kupiłabym dom w Bieszczadach z wielkim ogrodem i otworzyłabym hotel dla psów.

Bardzo dziękuję Kindze za rozmowę i życzę jej spełnienia wszystkich swoich marzeń oraz dużej satysfakcji z prowadzenia bloga. A was wszystkich zapraszam do odwiedzenia jej bloga i social media :) Naprawdę warto!

Jeśli chcecie dowiedzieć się więcej informacji także o innych dziewczynach biorących udział w akcji to zapraszam do :

Patrycji: beautypediapatt.pl
A o mnie przeczytacie kilka słów u Magdy http://www.mazgoo.pl ;)

Miłej lektury!

Emi






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za odwiedzenie mojego bloga i wyrażenie swojego zdania :) Jeśli Ci się u mnie spodobało, dodaj bloga do obserwowanych i daj mi znać w komentarzu- z przyjemnością odwdzięczę się tym samym.

Zostawiając komentarz zgadzasz się z Polityką Prywatności.

Do zobaczenia !

Copyright © 2016 Uroda Według Blondynki , Blogger