października 07, 2022

Gallerix urocze plakaty do pokoju dziecka i nie tylko

 Witajcie!



Po raz kolejny mam ogromną przyjemność współpracować z firmą Gallerix. 

Gallerix to miejsce, gdzie znajdziecie wiele świetnej jakości plakatów, które odmienią każde wnętrze. Na stronie znajdziecie także inspiracje jak skomponować swoją domową galerię ścienną


Jak pamiętacie ostatnim razem zdecydowałam się na plakaty narodzin dla moich chłopaków.  Tym razem w moje oko wpadły piękne grafiki Sleeping Friends oraz Watercolor Airplane oraz krótką sentencję dla uzupełnienia mojej mini galerii.



Na stronie znajdziecie również,  cały czas modne plakaty z mapą miasta. Jednym słowem Gallerix to ogromną kopalnia inspiracji i świetnych pomysłów na ozdobienie swoich wnętrz od sypialni po kuchnię. 


Lubicie takie ozdoby do domu?

Dla mnie plakaty to najprostszy i najszybszy sposób, aby odmienić stylistykę wnętrza.


Emi

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za odwiedzenie mojego bloga i wyrażenie swojego zdania :) Jeśli Ci się u mnie spodobało, dodaj bloga do obserwowanych i daj mi znać w komentarzu- z przyjemnością odwdzięczę się tym samym.

Zostawiając komentarz zgadzasz się z Polityką Prywatności.

Do zobaczenia !

Copyright © 2016 Uroda Według Blondynki , Blogger