grudnia 06, 2021

Gallerix - plakaty, które odmienią Twoje mieszkanie


 Hej!

Po długiej nieobecności przybywam do Was z nowym postem, Tym razem będzie nie o kosmetykach, a o dekorowaniu mieszkania. Nie lubię bibelotów, mało mam ozdób w domu. Natomiast bardzo lubię wszelkiego rodzaju obrazy i plakaty. Tym bardziej, że łatwo jest zmienić charakter wystroju, zmieniając po prostu rodzaj plakatu. 

Na Gallerix znajdziecie duży wybór różnorodnych plakatów, które odmienią Wasz salon, sypialnię czy pokój dziecięcy. Z bogatej oferty wybrałam przede wszystkim plakaty narodzin dla moich obu synków. Plakaty są duże 50x70cm i prezentują dziecko w realnych wymiarach po narodzeniu. Tutaj również jest kilka wariantów do wyboru, wpisujecie imię dziecka, datę urodzenia, wzrost (max 57cm)  i wagę. W zakładce projekt możecie wybrać także kolor tła oraz styl czcionki. Zdecydowałam się na bardzo minimalistyczne, rysowane ołówkiem postaci na białym tle i tak oto w pokoiku moich chłopaków zagościły modele Cuddle oraz Sweet Dreams. Jak dla mnie jest to świetna pamiątka, która nie leży głęboko w szafie i nie zajmuje miejsca, a naprawdę cieszy oko. Może to też być świetny prezent z okazji narodzin dziecka lub z okazji Chrztu Świętego.




Aby trochę odświeżyć i unowocześnić wygląd swojego salonu wybrałam również dużą Mapę plakatową z Warszawą. Tego typu ozdoby już od kilku sezonów są niezwykle popularne. Kreowanie mapy jest intuicyjnie proste, wystarczy wpisać nazwę miasta, które chcemy mieć na plakacie, a pojawi się jego mapa. Możemy wybrać kolorystykę oraz styl plakatu. Ja wybrałam klasyczną mapę z czarnymi ulicami na białym tle.





W ofercie sklepu znajdziecie obecnie dużo produktów o tematyce zimowej oraz świątecznej. Warto zajrzeć, jeśli lubicie zmieniać wystrój wraz z porą roku. 

Na hasło:

 Blondynki30 

otrzymacie aż 

30% rabatu 

na Wasze zamówienia, 

(od 179zł dostawa jest darmowa)


Jak Wam się podobają? Lubicie takie dodatki w swoich mieszkaniach?


*tekst powstał przy współpracy ze sklepem gallerix.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za odwiedzenie mojego bloga i wyrażenie swojego zdania :) Jeśli Ci się u mnie spodobało, dodaj bloga do obserwowanych i daj mi znać w komentarzu- z przyjemnością odwdzięczę się tym samym.

Zostawiając komentarz zgadzasz się z Polityką Prywatności.

Do zobaczenia !

Copyright © 2016 Uroda Według Blondynki , Blogger