lutego 26, 2015

Moja mała, wielka miłość - Semilac 027 Intense Red

Czerwień ah....czerwień to mój ulubiony kolor zarówno na paznokciach jak i na ustach. Mam też dużo ubrań w tym kolorze. O ile na ustach noszę ją dosyć rzadko, ponieważ nigdy nie mam rano czasu żeby idealnie nałożyć czerwoną szminkę (ale od czego są błyszczyki w tym kolorze ;) ) o tyle na moich paznokciach gości chyba najczęściej. Czasem mam "naloty" na inne kolory, ale i tak wiernie wracam do klasycznej czerwieni. Oczywiście mam też najwięcej lakierów w tym odcieniu. Ostatnio moim ulubieńcem w tej kategorii stał się przepiękny lakier hybrydowy Semilac 027 Intense Red.



Jest to przepiękny, klasyczny odcień czerwieni. Nie za jasny, nie za ciemny. Sprawia, że dłonie wyglądają bardzo elegancko. Pasuje do każdej kreacji i na każdą okazję. Jeśli chodzi o same lakiery Semilac to po prostu są cudowne. Bardzo długo utrzymują się na paznokciach w idealnym stanie, bez odprysków. Ja swoje noszę najczęściej ok. 2 tygodni. Później muszę zdjąc ponieważ paznokcie bardzo szybko mi rosną i odrost staje się niestety nie do wytrzymania. Ale gdyby nie to , to spokojnie mogłabym je dalej nosić. No i ten połysk! Takiego pięknego i długotrwałego połysku nie uzyskacie ani żadnym lakierem, ani nabłyszczaczem.
Niewielkim minusem może być to, że cała "operacja" nakładania i zdejmowania hybryd jest trochę dłuższa niż zwykłego lakieru. Ale jak już dojdziemy do wprawy to idzie to naprawdę sprawnie. Poza tym jeśli weźmiemy pod uwagę czas schnięcia zwykłego lakieru i to , że malujemy paznokcie częściej niż hybrydą to ta różnica nie staje się taka duża.
Koszt lakieru to ok 26 zł. Do tego musimy jeszcze doliczyć bazę i top w tej samej cenie. No i oczywiście niezbędna będzie lampa UV. Lakier zdejmujemy rozmiękczając go acetonem.

Z czystym sercem polecam!

Na obecną chwilę mam przerwę od lakierów hybrydowych, gdyż przeprowadzam kurację serum z SYIS, ale ten kolor towarzyszył mi na dłoniach podczas ślubu.



Pozdrawiam!

6 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podobają paznokcie hybrydowe, narazie jednak jestem na regeneracji i niczym moich nie maluję :(

    OdpowiedzUsuń
  2. ja jestem wręcz zachwycona efektem. Ale obecnie tez przeprowadzam kurację odżywką , poza tym muszę trochę pozużywać "zwykłe" lakiery. Hybrydy nie gęstnieją więc mogą dłużej postać nieużywane.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja często wykonuje manicure hybrydowy - powód jest jeden trwałość. =)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna, ponadczasowa czerwień :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedzenie mojego bloga i wyrażenie swojego zdania :) Jeśli Ci się u mnie spodobało, dodaj bloga do obserwowanych i daj mi znać w komentarzu- z przyjemnością odwdzięczę się tym samym.

Zostawiając komentarz zgadzasz się z Polityką Prywatności.

Do zobaczenia !

Copyright © 2016 Uroda Według Blondynki , Blogger