Obserwatorzy

niedziela, 16 lipca 2017

GlySkinCare Gold Collagen Eye Pads

Witajcie!

Lato to przynajmniej w moim wypadku czas i dużym natężeniu imprez rodzinnych. Jest to sezon ślubny więc często całą noc jesteśmy na nogach. Oczywiście zależy nam na tym aby zaprezentować się z jak najlepszej strony, wyglądać młodo i promienie. Niestety jako posiadaczka skóry podatnej na wysuszenie często borykam się ze zmarszczkami wokół oczu. Ta strefa jest szczególnie wrażliwa i widać tutaj od razu wszelkie zaniedbania pielęgnacyjne. Skóra jest cienka i szybko widać na niej oznaki zmęczenia czy odwodnienia. A na takiej skórze niestety żaden korektor nie będzie wyglądał dobrze. U mnie często wygląda on bardzo sucho i podkreśla wszelkie linie. Aby temu zapobiec musimy mocno nawilżyć te  okolice. Oczywiście stosuję codziennie krem pod oczy , ale przed takim całonocnym wyjściem daje mega dawkę nawilżenia.



Jednym z moich ulubionych rozwiązań są hydrożelowe płatki pod oczy. Te, które tutaj widzicie , Gly Skin Care pochodzą ze sklepu Diagnosis.  

GlySkinCare Gold Collagen Eye Pads - kolagenowe płatki ze złotem korzystnie wpływają na stan skóry. Wygladzaja ja, nawilżają i wyraźnie redukują opuchniecia.

Płatki są w formie złotych , hydrożelowych półksiężycy, które dobrze się dopasowują do skóry pod oczami. Są one świetnie nasączone ale nie spływają mam z twarzy ani się nie odlepiają.  Można spokojnie wykonywać z nimi swoje obowiązki. Ja bardzo często na nie nakładam maskę w płachcie na całą twarz i po prostu się relaksuje te kilkanaście minut.
Produkt ma całkiem niezły skład. Już na drugim miejscu znajdziemy wspomniany kolagen , a zaraz za nim kwas hialuronowy i łagodzącą alantoine. Na dalszych miejscach jest także arybutyna ,która rozjaśnia cienie pod oczami. Po zdjęciu produktu ze skóry jest ona rewelacyjnie napięta i wygładzona. Jest jakby uwypuklona, a zmarszczki wypełnione. Oczywiście nie jest to efekt długotrwały, ale w danej chwili naprawdę świetny.  Na tak przygotowanej skórze korektor i puder będą dobrze wyglądały , a spojrzenie zachowa młodzieńczy wygląd. W moim przypadku jest to również ogromny komfort , gdyż nawet po kilku godzinach zabawy , mimo zmęczenia oczu nie czuję nieprzyjemnego ściągnięcia tych okolic.

A po calonocnej imprezie płatki również się świetnie sprawdzą do zregenerowania i odżywienia skóry. Tym bardziej jeśli rano wyjmiemy je z lodówki i przykleimy chłodne. Na pewno efekt byłby długotrwały gdybyśmy tego typu produkt stosowali regularnie, a najlepiej codziennie.

💋
Emi

Produkt został mi przekazany do testów przez firmę Diagnosis. Nie miało to jednak wpływu na moją opinię.

32 komentarze:

  1. Chętnie bym po nie sięgnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam te płatki, są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne płatki :) Muszę się za nimi rozejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ich akurat nie miałam, natomiast płatki to u mnie niezbędnik jeśli chodzi o pielęgnacje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Które lubisz najbardziej ?

      Usuń
    2. star skin ale niestety są bardzo drogie i rzadko je kupuję :(

      Usuń
  5. Miałam płatki pod oczy ale z Sephory - były bardzo przyjemne :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo rzadko robię tam zakupy ale będę pamiętać ☺

      Usuń
  6. Nie używałam nigdy takich łatków. Miałam jedne to się przeterminowały ;)

    A z tej złotej serii GlySkin gorąco polecam krem do twarzy - pisałam o nim niedawno na blogu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chętnie poczytam bo ta firma to dla mnie nowość.

      Usuń
  7. Bardzo lubię tego typu płatki pod oczy. Takich natomiast jeszcze nie posiadałam.

    OdpowiedzUsuń
  8. W takie działanie kolagenu niestety nie bardzo wierzę ale płatki hydrozelowe bardzo lubię i pewnie mimo wszystko wypróbuję 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie bardzo wierzę w jego przenikanie przez skórę dlatego takie produkty stosuje albo przed albo po imprezie.

      Usuń
  9. Płatki to obowiązkowy element mojej kosmetyczki i codziennego rytuału pielęgnacyjnego. Polecam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdecydowanie zbyt rzadko sięgam po takie płatki, tej wersji akurat nie znam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niestety również nie jestem w tej kwestii regularna

      Usuń
  11. Fajne te płatki, też muszę sobie takie sprawić 😃

    OdpowiedzUsuń
  12. Są to jedne z moich ulubionych płatków pod oczy :) Maskę z tej serii również bardzo lubię!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie widziałam że niektórzy otrzymali takie ogromne złote maski ☺

      Usuń
  13. Patent z lodówką! Czemu ja na to nie wpadłam? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam sprawdzić. Zwłaszcza teraz gdy jest ciepło.

      Usuń
  14. Nie czytałam wcześniej o tych płatkach :) Nawet nie wiedziałam, że ta marka ma takie płatki w ofercie :) Ciekawa sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam w zapasach płatki od Rau, a tak to nigdy z żadnymi nie miałam do czynienia. Podoba mi się, że kolagen jest już na drugim miejscu, produkt mnie zaciekawił.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja takie płatki czasem kupuję i używam. Zwłaszcza gdy do późna pracuje i moje oczy się męczą

      Usuń
  16. Platki czekają w kolejce do użycia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawa jestem Twojej opinii o nich.

      Usuń

Bardzo dziękuję za odwiedzenie mojego bloga i wyrażenie swojego zdania :) Jeśli Ci się u mnie spodobało, dodaj bloga do obserwowanych i daj mi znać w komentarzu- z przyjemnością odwdzięczę się tym samym.

Do zobaczenia !