kwietnia 27, 2018

Zachowaj wspomnienia na dłużej.

Hej!

Nie wiem jak Wy, ale ja jestem ogromną fanką podróży. Na moim blogu możecie znaleźć krótką relację z wycieczki na wyspę Sao Miguel na Azorach. Szczerze mówiąc wolę odkładać pieniądze na jakąś fajną, ciekawą wycieczkę niż na markowe ciuchy, czy drogie kosmetyki. Już dawno zauważyłam, że w ten sposób wydane ciężko zarobione pieniądze cieszą mnie dużo bardziej, a przede wszystkim dużo dłużej. Tym bardziej jeśli do tych miłych wspomnień wraca się po latach. Ze swoich podróży zazwyczaj przywożę: piękną opaleniznę, dobry humor i mnóstwo zdjęć. W dobie aparatów cyfrowych możemy zrobić ich nieskończoną ilość. Ale nie wiem, czy Wy tez tak macie, że te zdjęcia przechowywane w formie elektronicznej oglądacie bardzo rzadko. Ja przyłapałam się na tym, że chętniej sięgam po albumy z tymi wywołanymi. Dlatego staram się regularnie wybierać najciekawsze zdjęcia i je wywoływać.

podziękowania dla rodziców


Postanowiłam więc razem z firmą PRINTU stworzyć fotoksiążkę ze wspomnieniami ze swoich ostatnich podróży.



Muszę przyznać, że fotoksiążka jest bardzo solidnie wykonana, z dobrej jakości papieru. Ponadto sam program do jej stworzenia jest bardzo prosty w obsłudze oraz intuicyjny. Możemy wybrać szablon już gotowy, a także możemy sami dopasować układ zdjęć, czy kolorystykę do naszych potrzeb. Ponadto obsługa sklepu czuwa nad tym, aby zdjęcia były poprawnie dopasowane.



Jest to również bardzo ciekawy pomysł na prezent dla bliskich nam osób np . oryginalne podziękowania dla rodziców. Obecnie zbliża się okres ślubów, komunii i chrzcin , a także Dzień Matki. Sama posiadam już jedną fotoksiążkę ze zdjęciami z naszego ślubu oraz sesji narzeczeńskiej. Taką samą podarowaliśmy w ramach podziękowania dla rodziców oraz dziadków. Jest mi tym bardziej miło widzieć, że książka nawet po tylu latach stoi u nich na honorowym miejscu i nadal jest często oglądana.


Też przywozicie z podróży dużą ilość zdjęć? Wolicie je w formie papierowej, czy multimedialnej? 

Chcielibyście na blogu takie krótkie relacje z podróży?



Post powstał przy współpracy ze sklepem PRINTU. Nie miało to wpływu na moją opinię.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za odwiedzenie mojego bloga i wyrażenie swojego zdania :) Jeśli Ci się u mnie spodobało, dodaj bloga do obserwowanych i daj mi znać w komentarzu- z przyjemnością odwdzięczę się tym samym.

Zostawiając komentarz zgadzasz się z Polityką Prywatności.

Do zobaczenia !

Copyright © 2016 Uroda Według Blondynki , Blogger