maja 18, 2019

Przezent Marzeń - stwórz swoją własną szminkę z LipLab

Hej!

Jak wiecie moim ulubionym elementem makijażu jest pomadka. Nie wyobrażam sobie wyjść z gołymi ustami. Nawet jeśli się nie maluję to mam na ustach błyszczyk lub balsam pielęgnujący. Niemniej jednak często zdarza się tak, że trudno jest mi wybrać odpowiedni kolor. Jeśli tak jak ja jesteście w tej kwestii wybredne to jest na to rada. A mianowicie pracownia LipLab w centrum Warszawy. To właśnie tam możecie wykreować swoją własną, autorską pomadkę. 


Jeśli chcecie zobaczyć jak to wygląda w praktyce to zapraszam do czytania.



Przed stworzeniem pomadki należy odpowiednio przygotować usta, czyli wykonaliśmy pięknie pachnący peeling cukrowy - ja wybrałam brzoskwiniowy. 

Następnie, aby nawilżyć usta nałożyłam maseczkę z różowej glinki z olejem różanym. W tym czasie ustaliłyśmy również jaki kolor oraz konsystencję pomadki. Możecie wybrać klasyczną pomadkę w sztyfcie , pomadkę płynną, a także błyszczyk. 








Ja wybrałam płynną pomadkę w kolorze letniego koralu o satynowym wykończeniu.

Następnie przechodzimy do kreowania koloru. Na bieżąco możemy modyfikować jego nasycenie. Mamy również możliwość dodania błyszczących drobinek lub brokatu. Ja jednak zostawiłam swoją pomadkę matową. Na koniec, gdy kolor już nam odpowiada możemy dodać również zapach oraz smak. Moja pomadka pachnie owocami egzotycznymi oraz smakuje różowym szampanem. Ale te dodatki są bardzo subtelne.






Gdy pomadka jest gotowa przelewamy ją do wybranego przez siebie opakowania. Aby wszystkie składniki dobrze się połączyły zalecane jest używanie jej po 24H od stworzenia.



Moja własna pomadka jest gotowa.





Muszę przyznać, że wizyta w LipLab była dla mnie świetną zabawą. Będzie to również świetny prezent dla Waszej mamy, siostry czy dziewczyny jeśli jest fanką kosmetyków kolorowych. Te i inne kreatywne prezenty możecie znależć na stronie PREZENT MARZEŃ. Możecie być pewni, że zaskoczycie prezentem nawet najbardziej wybredną osobę.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za odwiedzenie mojego bloga i wyrażenie swojego zdania :) Jeśli Ci się u mnie spodobało, dodaj bloga do obserwowanych i daj mi znać w komentarzu- z przyjemnością odwdzięczę się tym samym.

Zostawiając komentarz zgadzasz się z Polityką Prywatności.

Do zobaczenia !

Copyright © 2016 Uroda Według Blondynki , Blogger