sierpnia 04, 2016

TAG KOSMETYCZNY

Witajcie!

Dzisiaj postanowiłam zaprezentować Wam coś lekkiego do poczytania do poduszki. Ostatnio ten TAG pojawił się na wielu blogach.  Pytania wydały mi się na tyle ciekawe,  że również postanowiłam na nie odpowiedzieć. 

1. Czy pamiętasz swój pierwszy kosmetyczny zakup?

Tak!  Na pewno były to błyszczyki w płynie w takich buteleczkach z kulką.  Mój ulubiony to ten bananowy.

www.avon.pl


2. Opisz swoją najlepszą mascarę. Czy znalazłaś taka, która spełnia Twoje oczekiwania?

Moje naturalne rzęsy nie są takie złe, gdyż są dosyć geste i grube. Jednak dodatkowo wspomagam ich wzrost odżywka Long4Lashes. Na chwilę obecną mam 2 ulubieńców: L'Oreal Volume Million Lashes So Couture oraz Lovely Curling Pump Up . 

www.ekobieca.pl


3. Jaki rodzaj krycia preferujesz w pokładzie?

Delikatne,  rozświetlające i delikatnie ujednolicające kolor cery. Moim największym problemem są przebarwienia i pojedyncze rozszerzone naczynka. Obecnie moim ulubionym jest Irena Eris Provoke Radiance.

www.wizaz.pl


4. Ulubiona marka luksusowa.

Nie mam. Szkoda mi pieniędzy na tak drogie kosmetyki.  Tym bardziej że często ich jakoś jest przeciętna a my płacimy za metke i luksusowe opakowanie. Chyba szybciej wydalabym większe pieniądze na kosmetyki marki profesjonalnej.
Za to mam ulubione markowe perfumy i są to Giorgio Armani Acqua gi Gioia

www.douglas.pl


5.  Jakie firmy kosmetyczne chciałabyś wypróbować , a jeszcze tego nie zrobiłaś? 

Balea, Alverde, Kiehls, Lush i jak na szminkoholiczkę przystało Kylie Jenner.

6. Ulubiona firma drogeryjna.

Rimmel, Catrice.

www.pl.rimmellondon.com

7. Czy nosisz sztuczne rzęsy. 

Na większe wyjścia tak. 

8. Czy jest makijaż w którym nie wyszłabyś z domu? 

W makijażu niestarannie, byle jak wykonanym.

9.  Jaki kosmetyk jest przez Ciebie uwielbiany.?

Golden Rose Matte Lipstick Crayon nr 10.

www.goldenrose.pl


10. Jak często robisz kosmetyczne zakupy? Czy lubisz kupować od czasu do czasu czy wszystko na raz. 

To zależy.  W drogeriach ogólnodostępnych kupuję na bieżąco to czego potrzebuję.  Jeśli wybieram się w miejsce gdzie jestem rzadko np Golden Rose, Drogerie Polskie wówczas robię listę rzeczy.

11. Czy masz makijażowy budżet czy kupujesz swobodnie?

Raczej kupuję swobodnie ale staram się nie przesadzać. 



12. Czy wykorzystujesz bony zniżkowy, rabaty , punkty do sklepów? 

Tak.  Zawsze.  Sprawdzam też gazetki promocyjne. 

13. Jaki typ produktu najczęściej kupujesz.

Balsamy do ust, błyszczyki,  pomadki, szminki ....etc 

www.trustedcosmetics.pl

14. Czy jest jakaś firma której nie możesz znieść? 

Vichy,  Clinique. Miałam kilka produktów i probek tych firm i niestety moja skóra reaguje na nie podraznieniem.

15. Czy unikasz pewnych składników w kosmetykach takich jak parabeny czy siarczan?

Staram się unikać SLS w produktach do mycia twarzy.  Nie nakładam także na twarz ani na ciało kremów i balsamow z parafina. Wprowadzam do swojej pielęgnacji coraz więcej kosmetyków naturalnych.

16. Czy masz ulubione miejsce gdzie kupujesz kosmetyki?

Kosmetyki kolorowe chętnie kupuję w drogeriach internetowych ekobieca.pl i kosmetykiameryki.pl. Kosmetyki pielęgnacyjne lubię kupowac w Drogerie Polskie oraz w małych ekologicznych sklepach z naturalnymi kosmetykami. Można znaleźć wiele perełek które są niedostępne w zwykłych drogeriach. 

www.drogeriepolskie.pl

17. Czy lubisz próbować nowych kosmetyków czy trzymasz się rutyny? 

Uwielbiam testować nowe produkty i często je zmieniam. Mam jednak kilka ulubionych produktów do których chętnie wracam.

18.  Ulubiona marka do ciała i kąpieli? 

Do kąpieli Dove. Do ciała Evree.


www.avanti.pl

19. Gdybyś mogła kupować kosmetyki z jednej firmy to jaka by to była? 

Golden Rose ma ostatnio mnóstwo świetnych produktów i myślę ze skompletowalabym pełny zestaw do makijażu.

20.  Jaka firma ma według Ciebie najlepsze opakowania?

The Balm, limitowanki KIKO ☺

www.asos.com

21. Jaka celebrytka  ma według Ciebie zawsze idealny makijaż?

Bardzo mi się podobają minimalistyczne i nowoczesne makijaże Joanny Horodynskiej. Delikatne oko i mocna,  matowa pomadka.

22. Czy należysz do jakiejś internetowej grupy?

Głównie są to grupy kosmetyczne i paznokciowe na Facebook. 

23.  5 ulubionych makijazowych guru?

Nikkie Tutorials, Cloe Morello, Maxineczka, Katosu. Bardzo też lubię Czarszke ale bardziej w kwestii porad pielęgnacyjnych i produkcji kosmetyków. 

24. Czy lubisz produkty wielozadaniowe?

Nie.

25. Czy jesteś niezdarna podczas nakładania makijażu? 

Nie jestem profesjonalistą więc czasem nie wszystko mi wychodzi.  Ale nigdy nie robię makijażu byle jak. Jeśli nie mam czasu lub ochoty się malować to tego nie robię. 

26.  Czy używasz bazy pod makijaz i pod cienie?

Czasem używam bazy r ozswietlajacej pod podkład. Rzadko używam typowej bazy pod cienie. Najczęściej jest nią korektor lub cień w kremie np color tattoo.

27. Jak dużo produktów nakladasz na wlosy w typowy dzień.

Zazwyczaj jest to szampon, odżywka do spłukiwania i serum na końcówki. 

28. Co pierwsze nakladasz korektor czy podkład? 

Podkład. 

29.  Czy myślałas kiedyś nad lekcjami makijazu.?

Tak. ..i nadal myślę ☺

30.  Co kochasz w makijażu? 

To,  że w parę chwil za pomocą kosmetyków możemy całkowicie zmienić swoją twarz.  A gdy nam się znudzi równie szybko możemy go zmyć i znowu stać się sobą ☺

www.nikkietutorials.com




I to już wszystkie odpowiedzi na pytania.  Mam nadzieję,  że miło będzie się Wam czytało ☺ Jeśli macie ochotę wziąć udział w zabawie to zostawcie link w komentarzach.  Chętnie poczytam. 
Jeśli macie dodatkowe pytania to chętnie na nie odpowiem 😀

Dobranoc! 🌜
Emi 


16 komentarzy:

  1. Błyszczyki z kulką też miałam :D :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Dużo informacji, kiedyś miałam taki błyszczyk z kulka 😄

    OdpowiedzUsuń
  3. Fluid z Dr Ireny Eris bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też często kupuje produkty do ust;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojej, te błyszczyki w kulce to moje wspomnienie z dzieciństwa ;)

    obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię zapach Giorgio Armani Acqua gi Gioia :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja już nie pamiętam swojego pierwszego kosmetyku, to było tak dawno...a co do marek luksusowych, to nie do końca się zgodzę. Owszem , czasem zdarzają się buble, ale od kiedy mam dostęp do tanich kosmetyków w duty free, to kupuje je na potęgę. I jeszcze się nie natknęłam na żaden bubel "luksusowy" :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiadomo jak z każdą firma są kosmetyki lepsze i gorsze. Ja absolutnie nie mam parcia na metki.

      Usuń
  8. Tag ciekawy ;) Faktycznie The Balm ma fajne opakowania :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Żałuję, że w moim mieście nie ma Drogerii Polskich. Często można znaleźć tam wiele fajnych promocji.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedzenie mojego bloga i wyrażenie swojego zdania :) Jeśli Ci się u mnie spodobało, dodaj bloga do obserwowanych i daj mi znać w komentarzu- z przyjemnością odwdzięczę się tym samym.

Zostawiając komentarz zgadzasz się z Polityką Prywatności.

Do zobaczenia !

Copyright © 2016 Uroda Według Blondynki , Blogger