sierpnia 31, 2016

[WYZWANIE] OPRÓŻNIAMY KOSMETYCZKI #5 ULUBIONE PERFUMY

Hej!

Dzisiaj pachnący post. Pachnący, gdyż podejmuję kolejny etap wyzwania Trusted Cosmetics, czyli zdradzam jakie perfumy są moimi ulubionymi. Nie mam ich zbyt dużo. Pryskam się raczej oszczędnie, gdyż po prostu nie lubię ani u siebie ani u innych przesadzonego zapachu. Męczy mnie to po prostu, nawet jeśli zapach jest ładny. Dlatego często wybieram delikatne perfumy. 

Takim codzienniaczkiem są na pewno perfumy Avon Pink Little Dress. Wręcz oszalałam na ich punkcie i używałam codziennie podczas tegorocznych wakacji. Niestety niedawno mi się skończyły, a ich pełną recenzję przeczytacie na moim blogu, kilka wpisów wcześniej.



Kolejnym tego typu zapachem, lekkim i owocowym jest mgiełka z serii Avon Naturals. Bardzo je lubię, gdyż są delikatne i nie przytłaczają zapachem. Dodatkowo odświeżają skórę. Zdecydowałam się tym razem na wersję Słodkiej Śliwki i rzeczywiście jest ona słodka, ale nie przytłaczająca. Lubię tę mgiełkę używać na siłowni lub basenie. Daje delikatny zapach , który nie przeszkadza nikomu obok.



Natomiast na upalne, letnie wieczory (niestety w tym roku ich nie było :( ) świetnie się sprawdza mgiełka Beyonce Heat Rush. To bardzo słodki i zmysłowy zapach, a jednak nie jest mocno ciężki. Mgiełka zawiera w sobie złociste drobinki także świetnie podkreśla letnią opaleniznę.


Jeśli chodzi o perfumy "z wyższej półki" to zdecydowanie moimi ulubionymi jest Acqua Di Gioia. To wodny , orzeźwiający zapach z nutą mięty. Jest cudowny i kojarzy mi się z wakacjami i z rajską plażą. Może wpływa też na to fakt, że dostałam je od męża podczas naszej podróży poślubnej na Teneryfę. Uwielbiam! Muszę go częściej używać, bo spokojnie nadaje się także na co dzień, nie jest ciężki ani męczący.

Dużo bardziej intensywne są perfumy Jimmy Choo. Dostałam kiedyś próbkę tego zapachu i przepadłam na Amen. Zakochałam się totalnie. Jest to bardzo elegancki i uwodzicielski zapach. Trzeba jednak uważać podczas aplikacji ponieważ jest on intensywny i można z nim łatwo przesadzić. Świetnie nadaje się na wieczór , ale jesienią i zimą w niewielkiej ilości stosuję także na co dzień... i nadal nie mogę przestać się nad nim zachwycać .


A jakie są Wasze ulubione zapachy? Może polecicie mi coś ciekawego?
Sama zastanawiam się nad kupnem Chloe Love Story lub Chanel Mademoiselle.
Może ktoś z Was ma te zapachy ?

Pozdrawiam
Emi :)

38 komentarzy:

  1. Znam Little, ale White Dress :D Wersja różowa bardzo mnie ciekawi :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam Black, Gold i Pink.... chyba teraz pora na właśnie White.

      Usuń
  2. Znam perfumy z Avonu i oczywiście mgiełki zapachowe, które uwielbiam również;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam Pink z Avon - idealne na lato :) Flowerbomb Victor&Rolf wizualnie są bardzo podobne do Jimmy Choo, zapachem chyba tez. Rownież sa bardzo intensywne. Psikam dosłownie raz , bo wiecej to juz przesada. Zaraz mnie mdli i głowa mnie boli - zdecydowanie wole delikatniejsze zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mogę polecić zapach Naturelle z yves rocher, jestem w nim oficjalnie zakochana po uszy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musze sprawdzić, bo nie znam w ogóle kosmetyków tej firmy.

      Usuń
  5. Mgiełkę Beyonce bardzo lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam żadnego z nich. Ja ostatnio bardzo chętnie używam Daisy Marc Jacobs :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Najbardziej lubię chyba La vie est belle Lancome :) A mgiełki z Avonu też lubiłam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba miałam próbkę tego zapachu, ale szczerze to nie pamiętam czy mi się podobał.

      Usuń
  8. Miałam kiedyś mgiełkę z Avonu z tego co pamiętam to o fiołkowym zapachu , reszty z twoich pachnidełek nie znam .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Avon ma bardzo dużo tych mgiełek. Kazdy znajdzie coś odpowiedniego dla siebie :)

      Usuń
  9. Chanel Mademoiselle dla mnie jest za ostry tzn kojarzy mi sie z starszymi paniami :P
    Avon pink little dress bardzo lubię, Elizabeth Arden ma świetne zapachy np sunflowers :) I czerwone których nazwy nie pamiętam ale też są piękne i trwałe, często są na promocji w Rossmann np po 49-54zł za 100 ml :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę sprawdzić te zapachy z Rosska. Z chanel mam mieszaną relację. Czasem mi się podobają, a czasem nie.

      Usuń
  10. Avon to niestety nie moja bajka, kiedyś lubiłam ich zapachy teraz od dawna nic od nich nei miałam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ich perfumy akurat bardzo lubię, ale są to dla mnie takimi codzienniaczkami.

      Usuń
  11. Mgiełki z Avonu są świetne, posiadam dwie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Avonka znam,bardzo ładnie pachnie

    OdpowiedzUsuń
  13. Chyba nie znam żadnego z powyzszych. Moze prócz mgiełki z Avonu, bo bardzo je lubie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pink Little dress miałam i bardzo je polubiłam, ale wolę BeRomantic i Far Away jeśli chodzi o Avon :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A nie znam tych zapachów. Muszę sprawdzić jak będę w COK.

      Usuń
  15. Bardzo lubię Little Gold Dress :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna kolekcja! Moimi ulubionymi są Bombshell VS :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super kolekcja, u mnie jest mniejsza ;-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Pink Avonu musi ładnie pachnieć :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Żadnego z nich nie znam. zazwyczaj staram się sięgać po lekkie, kwiatowe kompozycje :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Little pink dress sama teraz używam idealnie nadaje się na lato :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedzenie mojego bloga i wyrażenie swojego zdania :) Jeśli Ci się u mnie spodobało, dodaj bloga do obserwowanych i daj mi znać w komentarzu- z przyjemnością odwdzięczę się tym samym.

Zostawiając komentarz zgadzasz się z Polityką Prywatności.

Do zobaczenia !

Copyright © 2016 Uroda Według Blondynki , Blogger