sierpnia 30, 2018

Sprytne zakupy z Tipli

Kto z nas nie lubi robić zakupów? To chyba pytanie retoryczne. O ile nie bardzo lubię spacerować po galeriach handlowych, o tyle zdarza mi się poszaleć w sklepach internetowych. Jeśli macie własne dzieci lub ogólnie dzieciaki w rodzinie to na pewno zdajecie sobie sprawę z tego, że produkty dla nich potrafią niemało kosztować. Sama się przekonałam o tym całkiem niedawno, kompletując wyprawkę dla swojego malucha. Ale czego nie robi się dla naszych milusińskich :) Całe szczęście internet daje nam również możliwość oszczędzania. I właśnie takie sprytne zakupy możemy zrobić dzięki portalowi Tipli.pl.

źródło: www.tipli.pl

Na jakiej zasadzie działa portal ? Oferuje on nam cashback, czyli zwrot części sumy wydanej na zakupy w danym sklepie. W zależności od tego jaki sklep wybierzemy mamy różne kwoty cashback'u. Oprócz tego możemy również znaleźć atrakcyjne kupony rabatowe.

źródło: www.tipli.pl

źródło: www.tipli.pl


Na Tipli każdy znajdzie coś dla siebie, niezależnie od tego, czego potrzebujecie :) Znajdziecie tam najpopularniejsze drogerie, sklepy z odzieżą, czy obuwiem. Mnie interesowały prezenty dla dziewczynek więc wyszukałam sklepy z akcesoriami dziecięcymi. 

źródło: www.tipli.pl


źródło: www.tipli.pl
Gdy już wybierzemy odpowiednią kategorię pokażą nam się sklepy wraz z oferowanymi przez nie rabatami. Wybieramy więc sklep, który nas interesuje. W moim przypadku będzie to SMYK. Pojawi nam się podstrona, która następnie przekieruje nas do strony  konkretnego sklepu. Tutaj możemy już normalnie, jak zawsze zrobić zakupy. 

źródło: www.tipli.pl

Po sfinalizowaniu transakcji Tipli naliczy należny nam zwrot. Będzie go można przelać na swoje konto bankowe (nie ma kwoty minimalnej) po zaakceptowaniu sprzedaży przez sklep (maksymalnie 70 dni).

źródło: www.tipli.pl
Wszystko jest bardzo proste i łatwe w obsłudze. Wystarczy tylko założyć konto na portalu i zacząć oszczędzać podczas zakupów :) 

Pozdrawiam
Emi


Zapraszam również na moje media społecznościowe Facebook Instagram.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za odwiedzenie mojego bloga i wyrażenie swojego zdania :) Jeśli Ci się u mnie spodobało, dodaj bloga do obserwowanych i daj mi znać w komentarzu- z przyjemnością odwdzięczę się tym samym.

Zostawiając komentarz zgadzasz się z Polityką Prywatności.

Do zobaczenia !

Copyright © 2016 Uroda Według Blondynki , Blogger