listopada 02, 2018

ORGANIC SHOP Organic Macadamia & Avocado Welness Shower Gel



Hej!

Trend kosmetyków naturalnych utrzymuje się w modzie już od kilku ładnych lat. Coraz więcej mówi się o szkodliwym działaniu różnych składników zawartych w kosmetykach. Mam nadzieję, że nie jest to przelotna moda i konsumenci będą coraz bardziej świadomi i będą czytać składy kosmetyków, a nie tylko kolorowe etykiety. Jednymi ze składników, które są na cenzurowanycm są silne detergenty typu SLS. To one są podejrzewane za podrażnienia skóry, uczulenia oraz ogóle wysuszenie. Sama staram się unikać tego składnika w produktach, których używam na co dzień. Szukając delikatnych żeli pod prysznic trafiłam na Organic Shop. Są to produkty z dobrym składem i bardzo przystępne cenowo, żeby nie rzec że po prostu tanie :)

Organic Shop - Organiczny Odżywczy Żel pod Prysznic "Kenijska Macadamia i Awokado"

Skład INCI:
Aqua, Sodium Coco-Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Lauryl Glucoside, Macadamia Ternifolia Seed Oil*(organiczny olej z orzeszków makadamii), Persea Gratissima Oil*(organiczny olej avocado), Sucrose*, Glycerin, Dehydroacetate Acid, Sodium Chloride, Tocopherol (witamina E), Benzyl Alcohol, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Citric Acid, Parfum, Limonene, Linalool
(*) – składniki pochodzące z organicznych upraw

Żel jest umieszczony w butelce z pompką, co bardzo lubię gdyż jest to wygodne podczas używania pod prysznicem. Sam produkt jest bardzo gęsty i trochę jakby tłusty w swojej konsystencji. Może to być spowodowane zawartością kilku olei w składzie. Żel delikatnie się pieni, ale jest to ogólną cechą pproduktów naturalnych i mi to absolutnie nie przeszkadza. Produkt mimo tego dobrze myje i odświeża. Dodatkowo ma dosyć delikatny, lekko słodki zapach. Producent obiecuje głębokie odżywienie i nawilżenie skóry dzięki zawartym witaminom. Szczerze mówiąc to nic takiego nie zauważyłam. Ale szczerze mówiąc też niczego takiego się nie spodziewałam. Przecież żel pod prysznic jest na naszej skórze tylko chwilę i te wszystkie dobroczynne składniki nie mają szans w nią wniknąć. Po spłukaniu skóra jest rzeczywiście miękka i lekko tłustawa (pewnie przez oleje w składzie). Jest to bardzo delikatne uczucie i nie utrzymuje się ono na długo. Na pewno nie zastęouje blsamu czy masła na skórę. Natomiast jego największą zaletą jest to, że nie wysusza skóry ani jej nie podrażnia, co w przypadku silnych detergentów czasem mi się zdarza.
Podsumowując bardzo polubiłam się z tym żelem . Zarówno jego forma jak i działanie dobrze się u mnie sprawdziły. Jeśli trafię w sklepie na inne wersje zapachowe to myślę, że na pewno trafią one do mojego koszyka z zakupami.

Znacie kosmetyki Organic Shop? 

Pozdrawiam
Emi

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za odwiedzenie mojego bloga i wyrażenie swojego zdania :) Jeśli Ci się u mnie spodobało, dodaj bloga do obserwowanych i daj mi znać w komentarzu- z przyjemnością odwdzięczę się tym samym.

Zostawiając komentarz zgadzasz się z Polityką Prywatności.

Do zobaczenia !

Copyright © 2016 Uroda Według Blondynki , Blogger