listopada 06, 2018

Skuteczny demakijaż z Natural Cleansing Oil od BIOLOVE

Hej!

Dwuetapowe oczyszczanie twarzy to już od dłuższego czasu mój niezmienny rytuał. To własnie ono gwarantuje mi idealnie oczyszczoną skórę twarzy, którą udaje mi się zachować w bardzo dobrym stanie. I to nawet wówczas, gdy nie stosuję jakiejś szczególnej pielęgnacji. Pierwszym etapem jest oczywiście użycie olejku. Jest to zdecydowanie moja ulubiona metoda usuwania makijażu i cały czas testuję nowe produkty w poszukiwaniu tego ulubionego.






Olejek dostaniemy w przeźroczystej butelce zamykanej na klik. Muszę przyznać, że jest to wygodne rozwiązanie, gdyż nie trzeba niczego odkrecać. Ja demakijaż robię po prostu pod prysznicem i mokrymi rękami czasem jest to utrudnione, Nie bardzo podoba mi się jednak to, że butelka jest przeźroczysta - niestety pod wpływem światła oleje lubią jełczeć oraz tracą cenne witaminy. 



INCI: 
Olej z Biolove jest mieszanką olejów w różnych proporcjach. Głównym składnikiem jest tutaj olej ze słodkich migdałow, ale znajdziemy także olej rycynowy i arganowy. Produkt jest bardzo treściwy i mocno tłusty w konsystencji. Rzeczywiście czuć, że jest to produkt przeznaczony raczej dla skór suchych. Dzięki tej gęstej konsystencji można wykonac dłuższy masaż twarzy i dokładnie domyć z makijażu wszystkie partie . Olejek bardzo dobrze radzi sobie z kosmetykami kolorowymi. Domywa tusz i eyeliner, a także zastygającą pomadkę. Pamiętajcie jednak, że jest to produkt, który nie zawiera emulgatora. Oznacza to, że nie da się go zmyć samą wodą. Producent zaleca zmycie go gorącą wodą lub przy użyciu specjalnej ściereczki. Ja osobiście nie lubię i nie polecam tego sposobu. Mam wtedy wrażenie, że twarz nie jest dokładnie z tego oleju z brudem oczyszczona. Koniecznie muszę użyć detergentu w postaci lekkiego, delikatnego żelu lub po prostu bydła (np Alep) Ta tłustość olejku może być zarówno jego zaletą jak i wadą. Zaletą, bo fajnie rozprowadza się na twarzy i jest skuteczny w usuwaniu makijażu. Wadą- bo niestety trudniej się go zmywa niż lżejsze olejki. Czasem muszę dwukrotnie umyć twarz żelem.
Niemniej jednak jest to skuteczny produkt za rozsądną cenę. Dlatego jesli lubicie ten sposób lub jeśli jeszcze go nie próbowałyście to olejek z Biolove możecie dostać w drogeriach Kontigo w cenie ok. 35zł/150ml

Pozdrawiam
Emi


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za odwiedzenie mojego bloga i wyrażenie swojego zdania :) Jeśli Ci się u mnie spodobało, dodaj bloga do obserwowanych i daj mi znać w komentarzu- z przyjemnością odwdzięczę się tym samym.

Zostawiając komentarz zgadzasz się z Polityką Prywatności.

Do zobaczenia !

Copyright © 2016 Uroda Według Blondynki , Blogger