listopada 27, 2018

Czysta, promienna cera z żelami TOŁPA

Hej!

Ostatnio rozmawialiśmy o demakijażu, a mianowicie o pierwszym etapie oczyszczania cery, który wykonuję olejami. 




Drugi etap to mycie twarzy delikatnym żelem lub mydłem. Staram się używać produktów, które w swoim składzie nie zawierają wysuszających silnych detergentów takich jak np SLS. Często sięgam po żele Tołpa. Mimo, że nie są to kosmetyki naturalne to moja skóra bardzo się z nimi lubi.






 Oba żele są tak naprawdę do siebie bardzo podobne jeśli chodzi o konsystencję. Jest ona delikatna i nieco rzadka. To niestety sprawia, że oba produkty nie są zbyt wydajne :( Producent pisze, że można tymi produktami wykonywać demakijaż twarzy i oczu. Według mnie są one jednak zbyt delikatne i nie poradzą sobie z usunięciem kosmetyków kolorowych, ewentualnie jakiegoś bardzo delikatnego makijażu. Stosowałam je jako oczyszczanie po usunięciu makijażu olejkiem i tutaj sprawdziły się bardzo dobrze. Chociaż najbardziej lubiłam używac je podczas porannej pielęgnacji. A to dlatego, że żele są bardzo delikatne, nie pienią się praktycznie w ogóle i są na skórze takie jakby aksamitne. Rano nie lubię myc twarzy mocnymi detergentami, moja skóra tego nie potrzebuje. Po użyciu obu z nich skóra była delikatna i jakby lepiej nawodniona. Absolutnie nie powodują uczucia nieprzyjemnego ściągnięcia.

Żel micelarny do mycia twarzy i oczu z olejem lnianym jest dostępny w wygodnej, przeźroczystej i miękkiej tubie. Widziałam, że często można go dostać w Biedronce. natomiast żel Dermo face hydro ma moją ulubioną pompkę. Dzięki temu możemy zdozować odpowiednią ilość produktu. Lubię butelki z pompką, gdyż pod prysznicem nie muszę już nic odkręcać mokrymi palcami.

Podsumowując bardzo polubiłam się z obydwoma żelami do twarzy. Nie uczuliły, ani nie podrażniły mojej suchej skóry. Mimo delikatnego działania nie zauwazyłam, aby cera była niedomyta i pojawiały się na niej jakiekolwiek niedoskonałości. za to jest delikatna w dotyku i nie przesuszona silnymi detergentami. Ja jak najbardziej Wam polecam oba produkty. Sama chętnie jeszcze kiedyś po nie sięgnę :)





Pozdrawiam!
Emi

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za odwiedzenie mojego bloga i wyrażenie swojego zdania :) Jeśli Ci się u mnie spodobało, dodaj bloga do obserwowanych i daj mi znać w komentarzu- z przyjemnością odwdzięczę się tym samym.

Zostawiając komentarz zgadzasz się z Polityką Prywatności.

Do zobaczenia !

Copyright © 2016 Uroda Według Blondynki , Blogger