października 29, 2015

[RECENZJA] DR ORGANIC , ORGANICZNE MASŁO DO CIAŁA OWOC GRANATU


Witajcie!

Przyznaję się, że jeśli chodzi o balsamy do ciała to są to produkty, które najdłużej zalegają w moich zbiorach. Mam też ich chyba najwięcej bo często występują w zestawach prezentowych. Mimo wielu prób niestety nadal nie udało mi się wyrobić nawyku balsamowanie po każdym myciu. Zazwyczaj robię to, gdy czuję gdy moja skóra jest sucha (a raczej rzadko się to zdarza) lub w weekend, gdy mam więcej czasu. Chłodne dni również temu nie sprzyjają, gdyż po wyjściu z wanny mam ochotę od razu opatulić się ciepłym szlafrokiem.
Jeśli miałabym już wybrać mój ulubiony kosmetyk do ciała to na pewno byłyby to masła. Bardzo lubię ich treściwa konsystencję. Dlatego bardzo się ucieszyłam, gdy w konkursie na Facebooku wygrałam organiczne masło do ciała Dr Organic. Kosmetyki tej firmy są w mojej osiedlowej aptece i wielokrotnie się im przyglądałam, ale mają dosyć wysokie ceny więc na nic w ciemno się nie skusiłam.




Kilka słów od producenta: Organiczne Masło do Ciała Owoc Granatu

Mocno nawilżające i działające przeciwstarzeniowo naturalne masło do skomponowane z organicznego granatu z dodatkiem aloesu, masła shea, olejku jojoba, oleju słonecznikowego, oraz witaminy E. Błyskawicznie się wchłania przynosząc natychmiastową ulgę suchej skórze i wzmacniając jej strukturę, równocześnie odbudowuje jej barierę ochronną. Pozostawia ją jedwabiście gładką, zregenerowaną i zapewnia jej młodzieńczy wygląd. To masło do ciała działa zarówno wewnątrz, jak i na powierzchni skóry poprawiając jej elastyczność i koloryt.
 Składniki bioaktywne i organiczne:owoc granatu, aloes, masło shea, olejek jojoba, witamina E
 Informacje o linii pielęgnacji skóry Owoc Granatu Dr Organic: Linia pielęgnacji skóry Owoc Granatu Dr Organic to ekskluzywna i kompletna gama produktów przeznaczonych do utrzymania zdrowej, gładkiej i świetlistej skóry. Dzięki swoim silnym właściwościom pielęgnacyjno-leczniczym zapewniają one ochronę i odnowę skóry na poziomie komórkowym, odżywiają i wzmacniają włosy, oraz wspomagają leczenie chorób jamy ustnej. Granat odżywia i nawilża skórę, oraz włosy, dzięki czemu pozostają one zdrowe i pełne młodzieńczego blasku. Naturalnie odbudowuje piękno skóry stymulując produkcję kolagenu, a wzmacniając jej podstawowe struktury pomaga skórze odzyskać sprężystość i blask.
Żaden z produktów marki Dr Organic nie zawiera: parabenów, laurylosiarczanu sodu, sztucznych barwników, szkodliwych środków chemicznych, sztucznych aromatów, sztucznych konserwantów.
Produkty Dr Organic są odpowiednie dla wegetarian i wegan. Dr Organic jest przeciwko testowaniu kosmetyków na zwierzętach. Wszystkie kosmetyki są testowane na grupie wolontariuszy.
 Skład: Aloe Barbadensis Leaf Juice, Aqua, Caprylic/Capric Triglyceride, Isopropyl Palmitate, Cetyl Ricinoleate, Polyglyceryl-3 Methylglucose Distearate, Cetearyl Alcohol, Myristyl Myristate, Glycerin, Isocetyl Palmitate, Butyrospermum Parkii Butter, Simmondsia Chinensis Seed Oil, Punica Granatum Extract, Glyceryl Caprylate, Tocopherol, Helianthus Annuus Seed Oil, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Aroma, Sodium Phytate, Citric Acid, Hexyl Cinnamal, Citronellol, Limonene, Geraniol, Linalool
Cena: 49,95 /200ml
Masło zamknięte jest w ładnym, kolorowym słoiczku z solidną nakrętką. W środku jest również plastikowa osłonka, która zabezpiecza przed wylaniem się produktu. Produkt składa się tylko z naturalnych i ekologicznych składników. Na pierwszym miejscu w składzie ma organiczny sok z aloesu, który mocno nawilża i łagodzi podrażnienia. 
Pierwsze co mnie oczarowało to jego przepiękny, owocowy zapach. Masło ma gęstą i aksamitną konsystencję, bardzo dobrze rozprowadza się na skórze. Jest ono treściwe, ale szybko się wchłania. Zostawia na skórze delikatną warstewkę dlatego rekomendowałabym jego użycie na noc.

I oczywiście najważniejsze czyli działanie. Masło świetnie i długotrwałe nawilża i odżywia skórę. Ja osobiście nie mam problemów z jej przesadzanie, ale myślę że dla osób które je mają również byłoby dobre. Muszę powiedzieć, że jest to produkt który mnie zauroczony i na pewno będę chciała bliżej przyjrzeć się innym kosmetykon tej firmy. Bardzo ciekawi mnie seria kokosowa oraz z olejkiem różanym.


A Wy znacie produkty Dr Organic?

Produkt możecie kupić w sklepie internetowym DR ORGANIC lub w aptekach.

Post nie jest sponsorowany. 

15 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. to pierwszy produkt tej firmy, którego używam, ale bardzo się polubiliśmy :)

      Usuń
  2. w takim razie będzie trzeba wypróbować!
    obserwacja?
    zapraszam do mnie jestem nowa ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam nic z tej firmy ale bardzo fajnie, że masełko nawilża długotrwale. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masło nie jest aż tak gęste jak te z TBS, ale nawilża zdecydowanie lepiej...i jest tańsze :)

      Usuń
  4. Marka ciekawi mnie od dłuższego czasu, ale nie miałam jeszcze okazji wypróbować ich kosmetyków. Bardzo podoba mi się konsystencja masełka, a sądzę, że i działanie przypadłoby mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masło ma konsystencję idealną. Jest gęste , ale nie przesadnie.

      Usuń
  5. Chciałabym go poznać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie się prezentuje. Jeszcze nie miałam nic z tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  7. u mnie balsamy się nie kończą nigdy, nie mam nawyku ich używać ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. To u mnie z kolei odwrotnie, balsamy schodzą mi bardzo szybko:) markę znam, ale póki co tylko ze slyszenia.

    OdpowiedzUsuń
  9. Produkty są rewelacyjne. Świetna recenzja.
    Zapraszam na mój blog: http://discovertobeauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedzenie mojego bloga i wyrażenie swojego zdania :) Jeśli Ci się u mnie spodobało, dodaj bloga do obserwowanych i daj mi znać w komentarzu- z przyjemnością odwdzięczę się tym samym.

Zostawiając komentarz zgadzasz się z Polityką Prywatności.

Do zobaczenia !

Copyright © 2016 Uroda Według Blondynki , Blogger