lipca 28, 2016

[RECENZJA] Essie Fiji - lakier na każdą okazję.

Hej!

Czy Wy też tak macie, że z miliona lakierów do paznokci , gdy nie wiecie na co się zdecydować pada zawsze na TEN jeden? Ja tak własnie mam. Gdy wybór jest trudny, gdy nie mam pomysłu lub po prostu weny twórczej pada zawsze na niego. Na Essie w kolorze Fiji.


Fiji to kolor bardzo mocno rozbielonego różu. Sama mam już drugą buteleczkę tego produktu i wiem , że kolorystycznie może się nieco różnić. Jedna buteleczka była bardziej beżowa, a ta nowa ma więcej różu. Nie zmienia to jednak faktu, że lakier sprawia że paznokcie wyglądają czysto i schludnie. Kolor ten pasuje do każdej stylizacji i na każdą okazję. Nawet do pracy, gdy nie możemy nosić intensywnych kolorów. Lakier dobrze wygląda na każdym kształcie oraz długości pazurków. Mimo jasnego koloru ma dobrą pigmentację i wystarczą 2 warstwy aby ładnie i równomiernie pokryć całą płytkę. 


Jeśli chodzi o trwałość to ja niestety nie jestem najlepszym jej testerem. Dlatego, że niemalże każdy lakier na mojej płytce trzyma się dobrze. Jest to ok. 5 dni. Nie ma tutaj znaczenia, czy jest to Golden Rose za 6 zł czy Essie za 35zł. Pewnie wynika to też z tego, że zawsze stosuję bazę ( odżywka Herome Extra Strong) i top ( Seche Vite). 


Jednak na duży plus zasługuje konsystencja tego lakieru. Jest ona w sam raz. Lakier dobrze się rozprowadza, nie spływa i nie smuży co niestety często ma miejsce w przypadku pasteli. Ponadto przez długi czas zachowuje świeżość. Ja swoją pierwszą buteleczkę miałam ok 2 lat i lakier cały czas miał dobrą konsystencję. Nie rozwarstwił się ani nie zgęstniał. Wyrzuciłam jego niewielką ilość na dnie tylko dlatego, że nie dosięgał już tam pędzelek.
Obecnie bardzo dużo eksperymentuję z hybrydami, ale gdy mam od nich przerwę to chętnie wracam do Fiji. serdecznie go Wam polecam.




Obecnie szukam hybrydowego odpowiednika tego koloru. Może mogłybyście mi coś polecić? (oby nie z Semilac)
Jaki kolor najczęściej gości na Waszych paznokciach?

23 komentarze:

  1. Takie wlasnie odcienie najbardziej lubie! Delikatne i kobiece, chociaz nie mowie, czasem zdarza mi sie zaszalec z kolorkiem :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bardzo lubię mocne kolory ale chętnie wracam do czegoś delikatnego.

      Usuń
  2. Semilac ma odpowiednik ale piszesz że inny. Myślę że nie będzie problemu z znalezieniem dobrego hybrydowego odpowiednika bo kolor jest bardzo uniwersalny a teraz wiele marek wypuszcza hybrydy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak wiem Bisquit jest bardzo podobny ale niestety mam uczulenie na te firmę 😯

      Usuń
  3. Kolor wygląda cudnie, muszę go sobie zakupić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny kolorek. Ja mam podobny problem jak ty żaden lakier nie trzyma się na moich paznokciach dłużej niż kilka dni, potem robią się odpryski i muszę malować ponownie.
    Ładnie lakier prezentuje się na Twoich paznokciach. :)

    okiem-nastolatki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie lakiery trzymają się świetnie. Po 5dniach mam starte końcówki. A to głównie dlatego że codziennie pracuje na komputerze. Najczęściej w weekend robię mani i zmieniam kolor ☺

      Usuń
  5. Nigdy nie miałam produktów Essie, choć nieraz się czaiłam na ich lakiery :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o jakość to dla mnie nie różni się od tańszych lakierów ale na wiele pięknych kolorów.

      Usuń
  6. Ale on jest ładny, taki kobiecy i elegancki.

    OdpowiedzUsuń
  7. To jest właśnie kolor, który u kogoś mi się podoba, a na mnie absolutnie nie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam tak z zielenią i granatem. I kogoś bardzo mi się podoba ale moje dłonie niestety wyglądają w nich sino.

      Usuń
  8. Ja również lubię intensywne kolory ☺ takie jasne w odcieniu różu wyglądają ok. Natomiast nie lubię typowych , bazowych nude.

    OdpowiedzUsuń
  9. pastele są bardzo eleganckie no i przede wszytskim ponadczasowe. mam dośc pokaźną kolekcję takich nudziakowych semilaców i w takich czuję się najlepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mnie ten kolor nie odpowiada, ale za to moja Siostra bardzo go polubiła.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedzenie mojego bloga i wyrażenie swojego zdania :) Jeśli Ci się u mnie spodobało, dodaj bloga do obserwowanych i daj mi znać w komentarzu- z przyjemnością odwdzięczę się tym samym.

Zostawiając komentarz zgadzasz się z Polityką Prywatności.

Do zobaczenia !

Copyright © 2016 Uroda Według Blondynki , Blogger