lipca 19, 2016

[RECENZJA] URIAGE , HYSEAC 3-REGUL : ŻEL, KREM, PASTA.

Witajcie!
Każda z nas marzy o pięknej i zdrowej skórze. Niestety rzeczywistość bywa nie tak piękna jak nam prezentują modelki na reklamach. Z niedoskonałościami boryka się większość z nas. Dlatego tak bardzo ważna, najważniejsza jest odpowiednia pielęgnacja naszej skóry.

Moja cera jest mieszana. Strefa T ma tendencję do delikatnego przetłuszczania. Niedoskonałości pojawiają mi się głównie na czole. Ogólnie nie ma wielkiej tragedii, ale nigdy nie jest tak żeby nie mogło być lepiej. Dlatego bardzo się ucieszyłam, gdy na blogu I Fit Jest Git udało mi się załapać do grona testerek linii antybakteryjnej od Uriage. Tym bardziej, że do tej pory nie miałam jeszcze okazji używać kosmetyków tej firmy. Dopiero gdy dostałam przesyłkę zaczęłam się zastanawiać, czy nie będzie to zestaw dla mnie zbyt mocny, zbyt wysuszający. Dlatego postanowiłam potestować przez jakiś czas te produkty, a potem przekazać je mojej młodszej siostrze, która ma skórę tłustą, typowo trądzikową. Dlatego ta recenzja będzie recenzją zsumowaną, opinią moją i jej na temat kosmetyków Uriage.




HYSÉAC ŻEL OCZYSZCZAJĄCY

Wyjątkowo delikatny żel bez mydła, odblokowuje pory, skutecznie usuwa zanieczyszczenia i nadmiar sebum. Nie powoduje p
Bardzo przyjemny produkt do codziennego oczyszczania skóry. Mocno oczyszcza buzię i domywa z resztek po demakijażu. Produkt ma bardzo dobry i delikatny skład. Niestety moja skóra chyba za bardzo przyzwyczaiła się do delikatnych żeli naturalnych i ten produkt przy codziennym używaniu sprawił, że policzki zrobiły się niestety zbyt suche. Natomiast moja siostra używa go cały czas i jest z niego zadowolona, gdyż jest on delikatny a jednocześnie bardzo skuteczny.

HYSEAC 3-REGUL

Innowacyjne działanie trzech patentów: Potwierdzona skuteczność dzięki połączeniu wyjątkowych składników aktywnych i Wody Termalnej Uriage. Redukuje powstawanie zaskórników (TLR2-Regul, AHA/BHA), ogranicza namnażanie się bakterii i przywraca odpowiednią florę bakteryjną skóry (MPA Complex), reguluje wydzielanie sebum (wyciąg z lukrecji).Wyjątkowo lekki krem nadaje matowe wykończenie, a skóra staje się gładka i rozświetlona.

Z całego trio ten krem spodobał mi się najbardziej. Przede wszystkim jest bardzo lekki i szybko się wchłania. Dzięki temu świetnie nadaje się pod makijaż. Nie zauważyłam mocnego matowienia ani wysuszenia skóry, co także jest dużym plusem tego produktu. Atutem jest także jego przyjemny, świeży zapach. Moja siostra natomiast mówi, że to duo czyli żel wraz z kremem świetnie się u niej sprawdza. Pomogło jej wyregulować pracę gruczołów łojowych i zmniejszyło ilość niedoskonałości. Myślę, że jest to spowodowane dosyć delikatnym składem tych produktów , które nie naruszają bariery ochronnej skóry, a jednak ograniczają rozwój bakterii. Krem nie zapycha i nie przyczynia się do pogorszenia stanu cery.

HYSEAC PASTA SOS 15 G

Skuteczna pielęgnacja SOS ukierunkowana na redukcję zmian trądzikowych. Hyseac SOS Pasta przyspiesza dojrzewanie zmian trądzikowych, aby szybciej je usunąć. Zawiera olej z drzewa herbacianego oraz zieloną glinkę o działaniu ściągającym i antyseptycznym. Wyjątkowa konsystencja według starej receptury.

Przyznam się, że tej pasty w ogóle nie używałam, gdyż nie mam ostatnio takich typowych pryszczy. Jeśli coś mi wyskakuje to zazwyczaj jest to jakaś drobna kaszka. Dlatego produkt został nieotwierany oddany siostrze. I to według niej jest ogromny hit, który świetnie sobie radzi z niedoskonałościami, z bolącymi gulami i już otwartymi ropnymi wypryskami. Duża w tym pewnie zasługa olejku z drzewa herbacianego, który jest moim osobistym , naturalnym ulubieńcem na wypryski. Pasta jest gęsta dzięki czemu nie spływa z krostek. Zaaplikowana punktowo na noc widocznie zmniejsza i wycisza krostki. Po kilku dniach regularnego używania zmiana ładnie się goi nie pozostawiając po sobie blizny, czy przebarwienia co może się dziać, gdy takie krostki wyciskamy.


Podsumowując. Seria ta sprawdzi się świetnie w przypadku skóry tłustej lub mieszanej w kierunku tłustej. Jest świetnym rozwiązaniem dla osób, które borykają się z niedoskonałościami. Są to produkty na tyle delikatne, że nie podrażniają ani nie przesuszają takiej skóry tylko delikatnie normalizują jej działanie. Zawarta w produktach woda termalna świetnie łagodzi podrażnienia oraz delikatnie nawilża skórę. Jeśli szukacie dobrych, aptecznych produktów do tego typu cery to serdecznie Wam polecam.

Pozdrawiam
EMI 

25 komentarzy:

  1. Również mam problem z moją cerą. Szukam właśnie idealneo rozwiązania dla niej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I mnie to nie jest trądzik. Bardziej takie plamki. No i delikatne krostki przed tymi dniami. Dlatego oddałam serię siostrze. Nie potrzebuje tak silnego środka.

      Usuń
  2. O, ciekawe produkty. Mam cerę mieszaną w kierunku tłustej, więc podejrzewam że dobrze by się u mnie sprawdziły :))

    Zapraszam na swojego Bloga Sakurakotoo

    OdpowiedzUsuń
  3. Raczej kosmetyki nie dla mnie, ale mam zamiar przetestować inne kosmetyki tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam podobną cerę do twojej. Więc pewno i ja bym była zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. BaRdzo fajne produkty. Trzeba jednak pamiętać o dobrym nawilzaniu.

      Usuń
  5. Mi się raczej nie przydadzą, ale będę wiedziała komu polecić tą serię :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwszy raz widzę markę na oczy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie znasz slynnej wody termalnej Uriage? To jedna z popularniejszych marek aptecznych ☺

      Usuń
  7. Miałam tej marki super krem z mocznikiem bodaj :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja na szczęście nie mam problemu z trądzikiem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie. Raczej są to drobne krostki raz w miesiącu 😉

      Usuń
  9. zaciekawiła mnie ta pasta.. ja też na ogół nie mam problemów z niedoskonałościami, ale czasem jak coś wyskoczy to jest nie do zakrycia :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio pozyczylam ja od siostry bo zaczęła mi się robić krosta i wiedziałam że rano będzie gula. Jednak po pascie znacząco się zmniejszyła ☺

      Usuń
  10. Zainteresowałaś mnie tą serią, może spróbuję ;)
    Ps. Mogę prosić o kliknięcie w linki w ostatnim wpisie? Bardzo mi pomożesz. Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ciekawa seria, jednakże chyba u mnie się nie sprawdzi. Ostatnio nie mam problemów z niedoskonałościami, co więcej skórę mam przesuszoną. Dziękuję za odwiedziny! :)
    Oczywiście obserwuję gdzie się da! :D Chciałam już ostatnio, ale gadżet obserwujący odmówił mi posłuszeństwa :) Pozdrawiam i życzę udanego tygodnia :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To w takim razie musisz dobrze ja nawilzac w szczególności od środka.

      Usuń
  12. Z Uriage miałam wodę termalną i roll on pod oczy. Z tego drugiego jestem bardzo zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie dla mojego typu cery :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedzenie mojego bloga i wyrażenie swojego zdania :) Jeśli Ci się u mnie spodobało, dodaj bloga do obserwowanych i daj mi znać w komentarzu- z przyjemnością odwdzięczę się tym samym.

Zostawiając komentarz zgadzasz się z Polityką Prywatności.

Do zobaczenia !

Copyright © 2016 Uroda Według Blondynki , Blogger