lipca 30, 2016

[RECENZJA] ISANA , VITAMIN & JOGHURT

Witajcie!

 W ten sobotni wieczór przebywam do Was z krótkim i przyjemnym postem i wakacyjnym żelu pod prysznic. 


Żele ISANA są od jakiegoś czasu bardzo popularne. Przez to, że są dostępne w Rossmanie mamy do nich łatwy dostęp. Zachęcająca jest również cena.  Za tę wersję zapłaciłam niecałe 3 zl. Wybór zapachów jest ogromny.  Dodatkowo oko przyciąga ciekawa,  kolorowa szata graficzna. Ja wybrałam wersję Jogurtowa.  Żel ma fajną,  kremową konsystencję i dobrze się pieni.  Ma lekko kwaśny  zapach jogurtu owocowego. Właśnie czegoś takiego szukałam na lato. Zapach jest orzeźwiający.  Za tę cenę oczywiście dostajemy produkt który nie ma wybitnego składu, ale dla mnie żel ma po prostu myć i ładnie pachnieć.  Produkt nie podraznia ani nie wysusza skóry a to jest najważniejsze.  I jej dodatkowe nawilżenie można później zadbać nakładając olejek lub balsam.
Jedynym do czego mogłabym się przyczepić to to, że zapachy mogłyby być jednak bardziej naturalne. Mam też wrażenie, że żel kończy się szybciej niż kremowe Dove czy Nivea.
Niemniej jednak mi to wybaczam i chętnie będę kupowac i próbować także inne wersje.

Lubicie żele ISANA?  Ciekawa jestem jaki zapach jest Waszym ulubionym .

Dobranoc!🌜
Emi❤

9 komentarzy:

  1. Bardzo lubię te żele i też niedługo chciałam o nich napisać, a ten to dokładnie jeden z moich ulubionych! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. teraz mam jagodowy w takiej miękkiej tubce, również bardzo fajny :)

      Usuń
  2. też go mam i jest bardzo przyjemny i do tego ładnie się pieni :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie olejek isany uczulił, wiec boję się kupować żeli bo nie chce się znów męczyć.
    Kochana masz błąd pod koniec. W zdaniu " mam też wrażenie, że żel kończy się szybciej niż kremowe dove czy (nicea)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha masz rację! :) Miało być Nivea, ale oczywiście mój telefon wie lepiej ;)

      Usuń
  4. Z zeli caly czas probuje nowych. Z Isany mialam kiedys miod z mlekiem i byl calkiem fajny tylko zapach dla mnie zbyt slodki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z Isany miałam póki co 2 płyny do kąpieli i byłam z nich zadowolona.
    1 mydło w płynie i też było ok oraz mojemu Menowi kupuje żele z Isany i on jest zadowolony :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. są to dobre i tanie produkty także sama chętnie je kupuję :)

      Usuń

Bardzo dziękuję za odwiedzenie mojego bloga i wyrażenie swojego zdania :) Jeśli Ci się u mnie spodobało, dodaj bloga do obserwowanych i daj mi znać w komentarzu- z przyjemnością odwdzięczę się tym samym.

Zostawiając komentarz zgadzasz się z Polityką Prywatności.

Do zobaczenia !

Copyright © 2016 Uroda Według Blondynki , Blogger