sierpnia 12, 2017

SeeBlogers - czy naprawdę warto tam jechać? + kilka upominków od sponsorów.

Witajcie!

Pod koniec lipca miałam okazję uczestniczyć w największej konferencji dla twórców internetowych w Polsce , czyli See Blogers. Według organizatorów w konferencji brało udział 1500 blogerów . Całe wydarzenie miało miejsce w Gdyni i odbywało się w Parku Naukowo-Technologicznym w dniach 22-23.07. 
Ja do Gdyni wybrałam się już w piątek rano, aby na spokojnie odebrać identyfikator. Na miejscu spotkałam się z moimi weekendowymi współlokatorkami, czyli :


Niestety Trójmiasto przywitało nas bardzo brzydką i deszczową pogodą i ze zwiedzania w piątek nic nam nie wyszło. Na spacer wybraliśmy się dopiero późnym wieczorem.

Głównym celem były warsztaty...

W sobotę z samego rana wybrałam się na wykład Organizacja pracy blogera, czyli jak tworzyć szybciej, łatwiej i lepiej. Przyznam się, że ja zawsze robię wszystko w wielkim chaosie, na ostatnią chwilę i raczej daleko mi do zaawansowanego planowania. Czasem dziwię się, że ze wszystkim się wyrabiam. Prowadzący , Jacek Kłosiński pokazał nam kilka fajnych narzędzi, które mają pomóc w zarządzaniu czasem. Na pewno z nich skorzystam.

Następnie udałam się na warsztaty TAJEMNICE #PEWNOŚCI EFEKTU GOSH COPENHAGEN ORAZ KREOWANIA WIZERUNKU. Gośćmi specjalnymi była Maja Sablewska oraz wizażystka Gosh Anna Mucha. Szczerze mówiąc trochę inaczej sobie wyobrażałam te warsztaty. W sumie nie były one warsztatami, a po prostu pogadanką, dyskusją pomiędzy paniami. Szczerze mówiąc nie jestem wielką fanką Mai i nie uważam jej za autorytet więc i z całego warsztatu zbyt wiele nie wyniosłam, na pewno nic o czym bym nie wiedziała. Bardziej podobały mi się warsztaty makijażowe, w których brałam udział podczas Meet Beauty. Po warsztatach Gosh wręczył nam w prezencie kilka ich kosmetyków. Szczególnie paletka bardzo przypadła mi do gustu.





Natomiast bardzo spodobały mi się warsztaty O dzieleniu włosa na czworo - czyli wszystko, co powinniście wiedzieć o skórze głowy, by mieć zdrowe włosy prowadzone przez specjalistów marki Pharmaceris. Na wykładzie zostały poruszone przede wszystkim przyczyny nadmiernego wypadania włosów. Dobra wiadomość dla osób borykających się z tym problemem jest taka, że w dzisiejszych czasach jest wiele możliwości zapobiegania oraz leczenia tej przypadłości. Ważne, aby znaleźć przyczynę tego stanu.  Byłam w gronie 16 osób, które zostały wylosowane do profesjonalnego badania trychologicznego. Na nim dowiedziałam się, że moje włosy są bardzo gęste - z jednego mieszka włosowego wyrasta 4-5  włosów, a przy tym dosyć grube i mocne. Niestety mam problemy ze skórą głowy, która lubi się przesuszać oraz podrażniać. Często towarzyszy mi swędzenie, ale nie mam typowego łupieżu. Pani trycholog zaleciła mi regularne ( raz na tydzień) stosowanie peelingu do skóry głowy oraz szamponu oczyszczającego to nadmierne rogowacenie. Wychodząc z warsztatów dostaliśmy te produkty , a w tym tygodniu dotarła do mnie kolejna paczka z szamponem, co mogliście zobaczyć na moim Instagramie




W niedzielę natomiast uczestniczyłam w wykładzie marki Lumene. Jest to dla mnie całkowita nowość ponieważ wcześniej nie zetknęłam się z ich kosmetykami. O produktach opowiadała ambasadorka marki w Polsce czyli Ania Zająchttp://fashionable.com.pl/) Bardzo zaciekawiła mnie wizja makijażu hybrydowego, czyli połączenia kosmetyków kolorowych z pielęgnacyjnymi. Lumene pochodzi z Finlandii , a jej kosmetyki są oparte na krystalicznie czystej wodzie z arktycznego lodowca. Do przetestowania dostaliśmy trzy całkiem spore miniaturki, które używam od niedawna i muszę powiedzieć, że szczególnie krem na noc bardzo mile mnie zaskoczył. Ale pełna recenzja na pewno niebawem pojawi się na blogu.


Ostatnim wykładem był wykład O (prawie) wszystkim, co o piersiach warto wiedzieć na który zaprosiła nas marka Oillan. Wykładowcą był lek. medycyny Daniel Maliszewski. Podczas wykładu dowiedziałam się jak dbać o swoje piersi, jak zmieniają się z wiekiem, czy pod wpływem np hormonów ciążowych. Bardzo ważnym tematem poruszonym przez doktora był rak piersi, jak się badać oraz jakie mogą być jego symptomy. To bardzo ważne, aby obserwować swoje ciało, gdyż to my-kobiety jesteśmy w stanie jako pierwsze zaobserwować zmiany.



A pomiędzy warsztatami...

Pomiędzy warsztatami można było odwiedzić wystawców, gdzie były organizowane różnego rodzaju konkursy. Był to także świetny czas na zawarcie ciekawych znajomości. Przy większości stoisk można było otrzymać drobne upominki. Można było także wejść na aulę na wykłady otwarte. Ja np poszłam na Influencerze , tak Cię widzą agencje, który bardzo dobrze wspominam. Bardzo fajnym miejscem była strefa relaksu. Gdzie w spokoju można było usiąść i wypić kawę, skomponować własną herbatę czy zjeść coś pysznego. Było to również miejsce do spotkań z innymi blogerami.






Skandal! Czy jeszcze tam wrócę?

Cale wydarzenie See Blogers uważam za bardzo udane i dobrze zorganizowane. Naprawdę duży plus dla organizatorów , że potrafili ogarnąć taką ilość osób. Bardzo podobały mi się wykłady , natomiast zabrakło mi trochę warsztatów praktycznych , które mogłyby być zorganizowane przez marki kosmetyczne. Chciałabym też zwrócić uwagę organizatorów na bezpieczeństwo podczas tego typu imprez. Do budynku mógł wejść każdy, nikt nie pilnował tego czy osoby wchodzące mają plakietki. Największy chaos panował na sobotniej, wieczornej imprezie która kompletnie była nie zabezpieczona. Była w beznadziejnym miejscu, na korytarzu i praktycznie nic się na niej nie działo. Był DJ z muzyką kompletnie nierockową(a podobno taki był temat przewodni) i tyle. Każdy się rozszedł w swoją stronę i robił co chciał. Tak naprawdę przyjechaliśmy, wypiliśmy jedno piwo i wróciliśmy na miasto , bo nie było żadnego sensu tam zostawać. 

Mimo, że cała Polska żyje teraz ogromnym skandalem jaki podsyca jeszcze pewien plotkarski portal to całą imprezę wspominam bardzo miło i chętnie wezmę w niej udział w przyszłym roku. Owszem , mimo że byłam świadkiem niemiłych sytuacji: żenującego żebrania o próbki na stoisku, czy walki o szampon na warsztatach to nie możemy wszystkich osób wrzucać do jednego wora. Tak trafiły się osoby pazerne, trafili się złodzieje , ale pozostałe 99% osób przyjechało czegoś się nauczyć. I ten 1% nie powinien kreować wizerunku blogera. 

Pozdrawiam



Emi



44 komentarze:

  1. Czytałam właśnie o tych nieprzyjemnych sytuacjach, ale mimo wszystko mam ochotę wybrać się za rok :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieję, że uda mi się kiedyś być na takim spotkaniu blogerów. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Masakra, jak ludzie potrafią się zachowywać ;/ Jestem ciekawa firmy Lumene :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety wszędzie znajdą się takie czarne owce. Mam nadzieję że teraz im głupio.

      Usuń
  4. Nigdy nie brałam udziału w tego typu imprezach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię blogerskie spotkania i chętnie w nich uczestniczę. Ale pierwszy raz jestem świadkiem takiej sytuacji.

      Usuń
  5. Czytałam już o tym skandalu, ale za rok planuje tam być :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Najgorzej, że ten 1% psuję opinie dla pozostałych 99% :(. Ja się nie zgłaszałam, bo i odległość i finanse, ale może w przyszłym roku spróbuję, bo wydaje mi się, że byłoby to świetne doświadczenie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak ta latka blogera-pazera przylega niestety do wszystkich.

      Usuń
  7. Bardzo dobrze się bawiłam i super że mogłam tam byc, pharmaceris miał super warsztat :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne gadżety. Ostatnio dużo czytam o tym wydarzeniu i są to różne opinie. Niestety sporo informacji dotyczy incydentów, które obnazaja to i po co tam pojechał

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety wszystko skupiło się na tym własnie. Tak jakby nie było tam pozytywnych osób i wydarzeń.

      Usuń
  9. Ja nie byłam w tym roku :) To skandal jak niektórzy się zachowują, takie zachowania powinny być napiętnowane ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, niestety nie wierzę że kogokolwiek mają nagranego. Gdyby tak było to już dawno zgłosiliby to na policję.

      Usuń
  10. Szkoda, że jeden wybryk rzuca złe światło na wszytskich :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ciekawa relacja. Zazdroszcze Ci tego badania skóry głowy, przydałaby mi się taka analiza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli będziesz miała gdzieś, kiedyś taką okazję to polecam :)

      Usuń
  12. Jeżeli chodzi o zdobywanie wiedzy to gorąco polecam Blog Conference Poznań, byłam dwa razy i z pewnością postaram się zjawić w przyszłym roku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę pamiętać. Dużo dobrego słyszałam o tej konferencji.

      Usuń
  13. w tym roku przegapiłam termin,ale na następny się zapiszę :)
    Czytam właśnie o skandalach,złodziejswie ale tak jak piszesz,nie można wszystkich wrzucać do jednego wora.Za rok chętnie się wybiorę jak się uda dostać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że sie uda :)I że organizatorzy też wyciągnął wnioski z całej tej sytuacji i trochę popracują nad bezpieczeństwem.

      Usuń
  14. Chyba jestem ostatnią osobą, która nie czytała o skandalu :) Mimo tego, że w tym roku byłam w tym czasie w Polsce, niestety nie mogłam się wybrać na konferencję. Może w przyszłym roku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam kciuki, że się uda. No coś Ty!? Nawet Pudelek o tym pisał ! ;)

      Usuń
  15. Szkoda mi takich konferencji. Z tego co widzę, na wszystkich jest to samo. Jedyny plus to fantastyczni ludzie, których można przy okazji poznać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w sumie byłam do tej pory jedynie na Meet Beauty więc dla mnie fajnie było posłuchać nawet tematów, które dla starych wyjadaczy są już normą. Niemniej jednak uwielbiam Trójmiasto i nawet jeśli nie zapisałabym się na żaden warsztat to dla mnie było warto jechać żeby chociażby zwiedzić miasto i spotkać się ze znajomymi :)

      Usuń
  16. Też uważam, że mogło być więcej warsztatów praktycznych, no bo w sumie to nawet nie powinno nazywać się warsztatami w takim wypadku. Z imprezy też wyszłam bardzo szybko :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, po nazwie spodziewałam się trochę czegoś innego.

      Usuń
  17. Paczuszka od Annabelle robi wrażenie. Co do samego meetu się nie wypowiem - czytywałam różne opinie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie bo mamy tutaj wiele ich produktów do wypróbowania, a że to kosmetyki mineralne to i tak starczą one na bardzo długo :)

      Usuń
  18. Ze względu na te liczne warsztaty mam ochotę wybrać się na to wydarzenie za rok :)
    Myślę, że uczestnictwo jest świetną przygodą z bagażem wiedzy dla blogera!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest to bardzo fajne doświadczenie, każdy znajdzie temat dla siebie. Mogliby jednak trochę inaczej rozwiązać sprawę zapisów na warsztaty tak aby każdy mógł coś wybrać. A nie tak, kto pierwszy ten lepszy.

      Usuń
  19. Sama nie mam odwagi założyć bloga i zgłosić się na See Bloggers, ale czytam wszystkie recenzje i wygląda na to że jest tam super :) Dodatkowo ta paletka cieni z Gosha - cuuudo <3 Oczywiście na każdej tego typu imprezie zdarzają się osoby, które zaburzają odbiór i zachowują się prostacko, ale nie ma co się nimi przejmować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paletka naprawdę bardzo pozytywnie mnie zaskoczyła. Szkoda, że nie ma w niej matowego beżu i brązu. Wówczas można było by zrobić nią cały makijaż :)

      Usuń
    2. A bloga zakładaj . Każdy z nas kiedyś zaczynał, a mój blog przeszedł bardzo dużą metamorfozę i jeśli chodzi o styl pisania i np o zdjęcia.

      Usuń
  20. Myślę, ze pomimo różnych dziwnych akcji i tak było warto się wybrać. Może kiedyś mi się uda, choć mieszkanie za granicą nie ułatwia sprawy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że uda nam się kiedyś spotkać na takim wydarzeniu :)

      Usuń
  21. Drobna uwaga techniczna: jesli stawiasz przecinek nie stawiaj spacji przed nim :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że tylko tyle wyniosłaś/eś z tego artykułu. Jeśli już zwracasz komuś uwagę to w dobrym tonie byłoby się chociaż przedstawić.

      Usuń
  22. Koniecznie muszę się zainteresować wydarzeniem w przyszłym roku, jeśli tylko będzie taka sposobność. Bardzo żałuję, że miałam pod samym nosem, a dowiedziałam się po fakcie :(

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo ładna ta paletka z Gosha. I dzięki Tobie przypomniałam sobie o produktach z Pharmaceris do włosów, które bardzo miło wspominam a całkiem o nich zapomniałam :-)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedzenie mojego bloga i wyrażenie swojego zdania :) Jeśli Ci się u mnie spodobało, dodaj bloga do obserwowanych i daj mi znać w komentarzu- z przyjemnością odwdzięczę się tym samym.

Zostawiając komentarz zgadzasz się z Polityką Prywatności.

Do zobaczenia !

Copyright © 2016 Uroda Według Blondynki , Blogger