sierpnia 30, 2015

[NOWOŚCI] Wakacyjne - PÓŁPRODUKTY ECO SPA

Witajcie,

ostatnio coraz bardziej interesuję się kosmetykami naturalnymi i ekologicznymi. W związku z tym postanowiłam również sama spróbować sobie takie kosmetyki zrobić. Dlatego złożyłam zamówienia w dwóch popularnych sklepach z półproduktami.

Dzisiaj zaprezentuję Wam moje zdobycze z pierwszego z nich czyli Eco Spa. Dla mnie dużym plusem tego sklepu jest to, że mają w Warszawie oddział gdzie mogę odebrać swoje zamówienie nie płacąc za przesyłkę.

1. Glinka Czerwona Mikronizowana - świetnie oczyszcza i odżywia skórę, działa przeciwtrądzikowo.
2. Olej sezamowy zimnotłoczony - jest składnikiem mojego balsamu do mycia twarzy. Dodaję go również do maseczek. Mam zamiar spróbować go jako produkt do włosów. Ma bardzo przyjemny zapach.
3. Masło Kakaowe Nierafinowane. Zakochałam się w tym maśle. Ma cudowny zapach oraz świetną konsystencję. Poza tym nadaje skórze zdrowego, opalonego koloru. Na pewno zakupię większe opakowanie po powrocie z wakacji.



4. Tamanu olej ekologiczny, zimnotłoczony. Został mi polecony jako świetne remedium na wypryski. Jak na razie moja skóra ma się nieźle (puk puk, odpukać) dlatego nie miałam za bardzo okazji, żeby dokładnie go przetestować. Mogę powiedzieć, że ma okropny , bulionowy zapach.
5. Eco konserwant zakupiłam, gdyż robiłam większą porcję maseczki z białej glinki dla mojej siostry.



I to już wszystko. 
Lubicie półprodukty? 
Czy raczej wolicie kupować gotowe kosmetyki?



13 komentarzy:

  1. Z braku czasu kupuję gotowce, ale staram się kontrolować składy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również coraz bardziej zwracam na to uwagę i bardzo lubię naturalne kosmetyki.

      Usuń
  2. ja raczej kupuję gotowe kosmetyki, ale myślę że niedługo to się zmieni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja nawet to polubiłam. Półprodukty to też świetna sprawa na udoskonalenie kosmetyków, które nie do końca spełniają swoje zadanie.

      Usuń
  3. Uwielbiam takie produkty, mam chrapkę na jakiś nowy olej :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obecnie olei mam kilka: jojoba, awokado, z nasion malin i sezamowy. Testuję, który najlepszy, ale chyba skłaniam się ku jojoba.

      Usuń
  4. Nie próbowałyśmy robić domowych kosmetyków :) Wolimy gdy ktoś przygotowuje je własnoręcznie dla nas np. na zamówienie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takich kosmetyków na zamówienie nie próbowałam, ale lubię kosmetyki naturalne np. Sylveco.

      Usuń
  5. tamanu faktycznie jest świetny, jeśli chodzi o wypryski :) a z glinek na niedoskonałości jest lepsza Ghassoul (dla skóry wrażliwej, z niedoskonałościami) - wypróbuj, bo czerwona jednak bardziej na naczynka niż na trądzik :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. własnie się zastanawiałam , którą wziąć. Problem z naczynkami też mam także czerwona jest tez ok. A ghassoul polecasz w płytkach, czy taką standardową?

      Usuń
  6. Zdecydowanie wolę gotowe produkty ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja coraz bardziej lubię ukręcić własną maskę czy serum takie się u mnie świetnie sprawdzają. Ale bardziej "poważne" kosmetyki typu krem czy szampon to chyba jeszcze nie mój level

      Usuń

Bardzo dziękuję za odwiedzenie mojego bloga i wyrażenie swojego zdania :) Jeśli Ci się u mnie spodobało, dodaj bloga do obserwowanych i daj mi znać w komentarzu- z przyjemnością odwdzięczę się tym samym.

Zostawiając komentarz zgadzasz się z Polityką Prywatności.

Do zobaczenia !

Copyright © 2016 Uroda Według Blondynki , Blogger