września 18, 2016

[RECENZJA] HOLIKA HOLIKA MOISTURIZING PETIT BB CREAM

Witajcie!

Bardzo lubię kosmetyki azjatyckie i nie powiem tworzą one w mojej kosmetyczce już całkiem sporą gromadkę. Zawsze byłam sceptycznie nastawiona przede wszystkim do kremów BB, ale głównie dlatego, że używałam tylko tych polskich odpowiedników. Miały brzydkie kolory, słabo kryły i w ogóle całkowicie mi nie pasowały. Wszystko się zmieniło, gdy poznałam oryginalne , koreańskie produkty tego typu. Momentalnie się w nich zakochałam. Ostatnimi czasy, dzięki uprzejmości sklepu My Asia miałam możliwość testowania kilku produktów marki Holika Holika. Dzisiaj opowiem Wam o pierwszym z nich, czyli właśnie kremie BB.


Holika Holika Moisturizing Petit BB Nawilżający krem BB
Pojemność 30 ml
  • Długotrwale nawilża
  • Wyrównuje koloryt skóry
  • Kryje niedoskonałości, zaczerwienienia
  • SPF 30 PA ++ 
Holika Holika Moisturizing krem BB polecany jest do każdego rodzaju skóry wymagającej nawilżenia.
Produkt doskonale kryje niedoskonałości, przebarwienia, zaczerwienienia, wyrównuje koloryt skóry.Formuła kremu zawiera kwas hialuronowy, który długotrwale i dogłębnie nawilża skórę oraz działa przeciwzmarszczokowo.
Kosmetyk chroni przed promieniowaniem UV SPF 30 PA ++ .

Produkt ma bardzo przyjemną, gęstą i kremową konsystencję. Czuję się niemal jakbym nakładała na twarz mocno odżywczy krem do twarzy. W związku z tym jest on także bardzo wydajny. Niewielka ilość starcza na dokładne pokrycie całej twarzy. Krem ładnie kryje niedoskonałości i zaczerwienienia. Nie jest to może pełne krycie, ale radzi sobie z tym naprawdę dobrze. Nie smuży, nie tworzy plam. Ja kremy BB najchętniej nakładam palcami. Wtedy ich wykończenie najbardziej mi się podoba. Jest naturalne i lekko mokre. Chociaż akurat ten produkt nie jest mocno błyszczący. Mimo swojego nawilżającego działania jest lekko matowy z delikatnym satynowym połyskiem. Jak dla mnie mogłabym go już nawet nie przypudrowywać. Jednak delikatnie to robię, aby przedłużyć jego trwałość i potem bez problemu nanieść pozostałe kosmetyki , czyli bronzer i róż. Krem utrzymuje się na mojej buzi przez cały dzień. lekko ściera się z brody , czy nosa ale ja niestety mam tendencję do np podpierania się rękami. Także akurat to mu mogę wybaczyć. Jednak miło zaskoczyło mnie to, że jest bardzo komfortowy na twarzy. Nie używam mocno matującego pudru do wykończenia, a mimo to czasem , gdy podkład jest mało mokry czuję dyskomfort i ściągnięcie na policzkach. Przy tym produkcie nic takiego nie występuje. Dużym plusem jest też jego cena. Kosztuje ok 35zł dlatego jeśli nie mieliście wcześniej tego typu produktu to warto zacząć właśnie od tego.
Jedynym minusem, który zauważyłam jest jednak jego kolor. Jest on dla mnie zdecydowanie za jasny i mimo tego, że lekko dopasowuje się do mojej karnacji to i tak wyglądam w nim blado. Oczywiście można to naprawić nakładając większą ilość bronzera czy mieszając go z innym podkładem. Jestem po prostu po wakacjach dosyć mocno opalona, głównie na ciele. Ale myślę, że zimą i wiosną gdy trochę zblednę , wówczas będzie idealny i chętnie do niego powrócę. 
Ten oraz inne warianty kremów BB Holika Holika możecie zakupić na stronie internetowej  My Asia. Wybór jest naprawdę spory i myślę, że każdy znajdzie coś odpowiedniego dla siebie.


Post powstał przy współpracy ze sklepem My Asia. Nie wpłynęło to jednak na moją opinię o produkcie.

34 komentarze:

  1. Miałam taką samą przesyłkę od My Asia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, że Ci podpasował pomimo zbyt jasnego koloru ;) Sama nie zdecydowałam się na testowanie tych kremów, bo mnie "bebiki" zapychają ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja do tej pory miałam jedynie BB ze skin79 i sa to moje ulubione podkłady. Ten Też jest super a dużo tańszy. Może to kwestia dokładnego oczyszczenia? Tam jest jednak dużo silikonu.

      Usuń
  3. Nie znam tego kosmetyku :) Skoro jest taki jasny to już go lubię ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama widziałaś że jestem dosyć mocno opalona obecnie. Dla Ciebie myślę że mógłby byc jednak za ciemny bo wybrałam najciemniejszy z całej gamy. Ja bez opalenizny noszę kolor Bourjois Healthy Mix Light Beige.

      Usuń
  4. Mam go dostałam jakiś czas temu od koleżanki - bardzo fajniutki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No jak się podoba takiej azjstyckiej znawczyni to znaczy że musi być ok 😉

      Usuń
  5. Zaciekawił mnie ten produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie najbardziej kuszą te maseczki :) chyba nawet je widziałam w tk-max :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja rzadko bywam w tym sklepie za dużo dla mnie tam wszystkiego i nic nie mogę znaleźć 😯

      Usuń
  7. Mam wersję clearing, świetny krem w takiej cenie :) Maski uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam jeszcze kremu BB, ale skoro ten jest w fajnej cenie i mówisz, że się sprawdził to chętnie go wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Z wielką chęcią bym go wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Tez testuje te produkty i jestem zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  11. jestem bardzo ciekawa tego kremiku BB :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Planuję sobie jakiś kupić, może zacznę właśnie od tego .Szkoda że nie pokazałaś koloru :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pokazywanie go na twarzy było bez sensu bo go mieszam ze skin79 bronze. Ale zrobię swatcha na ręce i wrzucę na insta ☺

      Usuń
  13. Brzmi świetnie, ja obecnie stosuję Różowy BB Skin79, też go bardzo lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie różowy Skin79 ma nieodpowiedni kolor, ale bardzo lubię Vip Gold i Snail :)

      Usuń
  14. Osobiście jestem uprzedzona do kremów BB - z jakiej firmy by one nie były.

    OdpowiedzUsuń
  15. Miałam kiedyś krem bo z Eveline jednak nie polubiłam go za bardzo , muszę kiedyś wypróbować ten.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. te polskie odpowiedniki w ogóle nie mają nic wspólnego z tymi oryginalnymi bb. Te z holika holika są niedrogie wiec można kupić i przekonać się czy nam odpowiadają.

      Usuń

Bardzo dziękuję za odwiedzenie mojego bloga i wyrażenie swojego zdania :) Jeśli Ci się u mnie spodobało, dodaj bloga do obserwowanych i daj mi znać w komentarzu- z przyjemnością odwdzięczę się tym samym.

Zostawiając komentarz zgadzasz się z Polityką Prywatności.

Do zobaczenia !

Copyright © 2016 Uroda Według Blondynki , Blogger