września 04, 2016

[WYZWANIE] OPRÓŻNIAMY KOSMETYCZKI #6 KOSMETYKI DO PIELĘGNACJI DŁONI I STÓP

Witajcie!

Czas biegnie bardzo szybko i tak oto dotarliśmy do końca wyzwania zorganizowanego przez TRUSTED COSMETICS. Przed nami ostatnia odsłona mojej kosmetyczki , a mianowicie produkty do pielęgnacji dłoni i stóp.

Przyznam się szczerze , że stopy to najczęściej pomijany przeze mnie podczas pielęgnacji element. Zazwyczaj traktuję je po macoszemu.  Gdy robię peeling całego ciała lub się balsamuje to wtedy zahaczę także i o nie. Całe szczęście nie mam problemów że stopami.  Mimo wszystko wraz ze zbliżającym się latem zawsze wpadam w panikę i obiecuję sobie ze będę o nie dbała cały rok. Też tak macie?


Po męczącym dniu pracy bardzo lubię zrobić sobie relaksująca kąpiel stóp.  Latem świetnie sprawdza się Płyn Fuss Wohl z Rossmanna. Chłodzi i odświeża stopy. Po upalnym dniu taki chłodny relaks jest jak najbardziej wskazany.
Jednak w chłodne wieczory lubię stopy rozgrzać i tutaj sprawdza się sól z Biedronki . Spicy Punch Be Beauty również zmiękcza naskórek dzięki czemu można dobrze go złuszczyć w kolejnych etapach. 


A jeśli chodzi o złuszczanie to bardzo pomocne są peelingi. Obecnie mam peeling z drobinkami pumeksu Fuss Wohl. Używany regularnie dobrze wygładza stopy. Jednak od czasu do czasu robię im zabieg kwasami. To bardzo wygodna forma peelingu. Trzeba się jednak liczyć z tym, że przez kilka dni skóra będzie nam płatami. Obecnie miałam skarpetki złuszczające Marion. Są ok. Jednak trochę więcej z nimi zachodu ,gdyż kwas owocowy jest w oddzielnej saszetka i trzeba go wlewać do skarpetek.  Plusem jest natomiast to że saszetki są dwie i dwie pary skarpet (damskie i męskie ) więc możemy zrobić dwa zabiegi. Ja tak zrobiłam i preparatu jest spokojnie tyle , że jedna saszetka starczy na obie stopy. Trzeba ja tylko dobrze i równomiernie rozmasować po skórze. Moimi ulubionymi skarpetkami są te z L'biotica.


Oczywiście kolejnym krokiem jest dobry krem do stóp. Polecam Wam wszelkiego rodzaju kremy z mocznikiem , który wygładza i nawilża stopy. Świetnie sprawdziły się u mnie produkty Evree. Obecnie mam jednak kremy No36. Miniaturkę Balsamu do stóp i paznokci dostałam na jednej z edycji Kina na obcasach w Muktikinie. Jest to bardzo dobry , nawilżający produkt i nie wiem czy nie skuszę się na pełne opakowanie. Latem lubię jednak lżejsze,  żelowe konsystencje które przy okazji chłodzą i odświeżaja stopy. I taki jest ten żel do stóp. Na on również działanie antyperspiracyjne.


Na koniec coś dla ochrony stóp.  Jedwab w sprayu No36 dostałam w tamtym roku w jednym z Beauty boxow.  Świetnie się sprawdził. Powleka stopy delikatna warstwą,  która zabezpiecza przed obcieraniem naskórka przez buty.  Nie wierzyłam , ale to naprawdę działa! Spray pielęgnacyjny Fuss Wohl stosuje zarówno na stopy jak i do zakrytego obuwia. Głównie wtedy gdy idę na siłownię. Skutecznie niweluje nieprzyjemny zapach.


Skoro zrobiliśmy stopy to pora na dłonie. Ja całe szczęście nie mam problemu ze swoimi także nie muszę im poświęcać zbyt dużo czasu. Najczęściej manicure robię raz w tygodniu ,a pedicure raz w miesiącu. Peeling dłoni wykonuje zazwyczaj podczas peelingu całego ciała czyli 2 razy w tygodniu. Na skórki nakładam żel Sally Hansen Instant Curticle Remover. Skutecznie je rozpuszcza i po minucie możemy je lekko odsunąć.  Metalowych cążek używam tylko, gdy robię manicure hybrydowy. Wówczas mogę go nosić 2 tygodnie i narastające skórki zakrywają odrost. Normalnie zaczyna mnie on irytować już po tygodniu.
Po usunięciu skórek wmasowuje w płytkę odżywcze masło lub oliwkę.  Świetnie się sprawdza olej rycynowy lub Balsam 2x5. Ja obecnie mam własnoręcznie zrobioną mieszankę z masła shea , oleju rycynowego i wit E. Masełko wcieram delikatnie polerka  w płytkę.  Po tym zabiegu paznokcie są mocne i błyszczące.  Jednak są tłuste i przez kilka godzin nic na nie nie nakładam(najczęściej robię to w piątek wieczorem). Następnego dnia dokładnie myje dłonie ,aby je odtłuścić. Dodatkowo przecieram płytkę zmywaczem. Najbardziej lubię migdałowy ISANA  (nim też ściągam hybrydy) lub zielony Be Beauty z Biedronki. Uwielbiam to opakowanie z pompką i do niego przelewam inne zmywacze.
Następnie aplikuje odżywkę.  Zdecydowanie moim faworytem jest Herome Extra Strong (uwaga zawiera formaldehyd) lub Golden Rose Black Diamond. Ale chciałam sprawdzić coś innego i wzięłam Sensique 10in1 odżywkę regenerująca po sztucznych paznokciach. Użyłam jej dopiero ze 2 razy więc trudno jest mi coś powiedzieć o jej działaniu. Ma lekko mleczny kolor. Ładnie wygląda solo i dobrze sprawdza się jako baza.


Teraz czas na kolor. Najwięcej w moim zbiorze (który niebawem pojawi się na blogu) jest lakierów czerwonych. Uwielbiam i uważam że każdej kobiecie dodaje seksapilu. To tylko kwestia dobrania odpowiedniego koloru do naszej karnacji i kształtu paznokci. Moim ulubionym jest nasycona, głęboka czerwień z Indigo. Latem moje serce szaleje za mięta.  Długo szukałam odpowiedniego odcienia. Znalazłam taki w Sally Hansen. Kolor jest idealny. Niestety lakier rozczarował mnie swoim słabym kryciem i marną trwałością. Jeśli znacie ładną miętę z innych firm to piszcie. Kiedy nie wiem jaki lakier użyć lub nie mogę mieć zbyt krzykliwych paznokci to wybieram Essie Fiji. Kolor dzięki któremu dłonie wyglądają na eleganckie i zadbane. Na wierzch oczywiście nabłyszczacz. Moim ulubionym jest dobrze znany większości Seche Vite . Tworzy tafle połysku oraz utwardza lakier.


Oczywiście dopełnieniem całego manicure jest krem do rąk.  Mam kilka tubek: jedną w pracy na biurku (Wellness&Beauty wiśnia i róża ) , w torebce (miniaturka balsamu z Joybox) i w domu przy łóżku.  Mogę Wam polecić wszystkie kremy z Evree, a także krem z olejem konopnym The Body Shop. Krem ISANA Med z mocznikiem jest gęsty i dobrze nawilża.  Pozostawia na dłoniach ochronną otoczkę dlatego lubię go stosować na noc. 


Na przemian ze zwykłymi lakierami używam hybryd. Obecnie mam bazę i top z firmy Gelish. Powiem Wam, że ten zestaw trochę kosztował ale to była świetna inwestycja. Baza dobrze przylega i nie odpryskuje. Dobrze współpracuje z innymi firmami: semilac, neo nail, Indigo. A przede wszystkim dobrze się rozpuszcza w acetonie. Po historii z uczuleniem przez semilac myślałam że moja przygoda z hybrydami się skończy. Ale gdy nałożę 2 warstwy Gelish to mogę spokojnie nałożyć cieniutko kolor z Semilac i uczulenie nie występuje. Chociaż szczerze to staram się omijać lakiery tej marki , większość oddałam a sobie zostawiłam kolory które najbardziej lubię. 


Teraz krótko o moich ulubionych hybrydach.  Z Neo Nail mam 3 kolory: biały,  lawendowy i koralowy. Z Semilac : Mardi Gras(fuksja), Mint i Little Stone (szary). Mile zaskoczył mnie lakier z Pierre Rene. Na próbę wzięłam kolor Antique Rose który jest pięknym,  nasyconym różem . Ostatnim moim nabytkiem są produkty Indigo. Zakochałam się w delikatnym Koko Loko, a czarny Arte Brilante wzięłam do zdobień. 

I to już wszystko. O swoich kolekcjach lakierów oraz dokładniej o manicure hybrydowym postaram się Wam napisać w kolejnych postach.

A tymczasem lecę pooglądać Wasze kosmetyczki ☺

Miłego wieczoru!
Emi😙

32 komentarze:

  1. Czerwień klasyczna jest piękna na paznokciach, chociaż u mnie bardzo rzadko gości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja latem zazwyczaj noszę "zwariowane" kolory ale jesienią, czy zimą chętnie wracam do tych klasycznych.

      Usuń
  2. Mam ten sam żel do usuwania skórek ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. oh, ta sól pachnie bosko, wąchałam ją ;) Kolor miętowy i lawendowy bardzo by mi się pewnie spodobały

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sól trzymam sobie na chłodniejsze wieczory, fajnie rozgrzewa :) A miętkę i lawendę uwielbiam! szczególnie latem

      Usuń
  4. Żadne kosmetyki nam się nie powtarzają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. żadnego z twoich produktów nie używałam. ja dbam o stop cały rok, bo niestety są bardzo wymagające. Regularne złuszczanie i codziennie nakładany krem na noc. Używam z Evree, a gdy potrzebuję większej regeneracji nakładam maść Gewohl- śmierdzi, ale jest świetna!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja wczoraj pierwszy raz użyłam skarpetek złuszczających, ale koreańskiej marki. Krem Isana Med do rąk miałam i był bardzo dobry;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę własnie kiedyś zamówić te koreańskie żeby porównać.

      Usuń
  7. Ojejkujejku ileż produktów do stóp ;o

    OdpowiedzUsuń
  8. Jesteś pierwszą osobą która do pielęgnacji dołączyła produkty do paznokci :) tak to widziałam tylko kremy, ewentualnie antyperspiranty.
    Sama stosuję sally Hansen, balsam 2x5, dezodorant fuss wohl, tą sól do stóp kupiłam kiedyś w biedronce widzę ooo nowy zapach... no i jak zużyłam do 0 to się zorientowałam że ona jest tylko do stóp :D a wymoczyłam się cała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A bo jakoś tak się zafiksowałam, że to po prostu produkty do rąk i stóp :D A tę sól też zdarzyło mi się użyć do kąpieli dopiero później doczytałam, że to do stóp.

      Usuń
  9. Widzę całkiem fajne kosmetyki, których wcześniej nie miałam. A co do pielęgnacji stóp to mam tak samo. Nie poświęcam im zbytnio dużo uwagi,a kiedy przychodzi lato i sezon na odsłonięcie stóp wpadam w panikę, chociaż aż tak źle nie ma, jednak obiecuję sobie jak Ty że bardziej o nie zadbam przez kolejny rok a wychodzi jak zwykle ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. tez biore udzial ,ale musze szybko nadrobic ;p jestem dopiero przy 1 zadaniu ;p Ja tez pomijam czasami stopy ;p

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam kosmetyki n0 36 i całkiem miło je wspominam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo fajnie mi się sprawdzają, przede wszystkim ta miniaturka, którą dostałam.

      Usuń
  12. ja w swoim poście pominęłam lakiery i akcesoria do paznokci..Bardzo fajnie u Ciebie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja jakoś tak pomyślałam, ze chodzi o wszystkie produkty :D

      Usuń
  13. Lubię sole z Biedronki, ale akurat tej wersji nie miałam. Mam kilka lakierów Indygo i są całkiem spoko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam te 2 - jeden zwykły i drugi hybrydowy i oba są moimi ulubieńcami :D

      Usuń
  14. ja zaczynam przygodę z hybrydą, jednak nie zafundowałam sobie jeszcze tych z lepszej półki, na razie testuję taniochę z allegro ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dostałam uczulenia na S. więc chyba bałabym się, że e z allegro czy ali też mnie będą uczulać :( ale jeśli nic Ci się nie dzieje to fajnie, bo można sporo zaoszczędzić :D

      Usuń
    2. Wszystkie nasze produkty posiadają niezbędne Certyfikaty i są testowane przed wprowadzeniem na rynek, nie ma jednak żadnego produktu kosmetycznego, który gwarantowałby niewystąpienie reakcji niepożądanej, gdyż ta zależy od wielu czynników.

      W razie pytań - chętnie pomogę
      Online Ekspert marki Semilac

      Usuń
    3. Chyba Państwo wyszukują przez Google wszystkie niepochlebne opinie na temat Waszych produktów. Fakt jest taki, że hybryda z drogerii mnie nie uczula , a Wasza niby profesjonalna tak. A nakładam w taki sam sposób. Serdecznie dziękuję za pouczenia. Nie muszą Państwo pod każdą moją wypowiedzią na ten temat pisać tekstu"kopiuj, wklej".

      Usuń
  15. ciekawy zestaw kosmetyków ,
    zapraszam do obserwacji http://fantastic-brand.blogspot.com , odwdzięczam się tym samym

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedzenie mojego bloga i wyrażenie swojego zdania :) Jeśli Ci się u mnie spodobało, dodaj bloga do obserwowanych i daj mi znać w komentarzu- z przyjemnością odwdzięczę się tym samym.

Zostawiając komentarz zgadzasz się z Polityką Prywatności.

Do zobaczenia !

Copyright © 2016 Uroda Według Blondynki , Blogger