września 13, 2016

[ZDROWIE] AVETPHARMA Młody Jęczmień Forte Slim

Witajcie!

Jeśli śledzicie moje konto na instagramie to zapewne wiecie , że często przygotowuję na śniadanie koktajle.  Jest to dla mnie bardzo wygodne i szybkie rozwiązanie. Gęste koktajle jaglane lub warzywne to bardzo sycące i zdrowe danie. Idealne na dobry początek dnia.
Od mniej wiecej roku do swoich koktajli dodaję zielony jęczmień. Ostatnio w moje ręce wpadł produkt od AVETPHARMA.






Proszek jest mieszanką zielonego jęczmienia, ananasa, ekstraktu z morwy białej oraz gorzkiej pomarańczy i chromu.  Spożywany regularnie ma pomóc w ograniczeniu ochoty na słodycze (chrom) i tym samym wspomóc redukcję wagi. Ja oczywiście nie do końca wierzę w takie działanie.  Skuteczna redukcja to przede wszystkim zdrowa dieta i ruch. Jednak takie saszetki mogą być ciekawym uzupełnieniem mikro i makroelementów w naszej diecie. 
Produkt jest w bardzo porecznych saszetkach. Jest to wygodne, gdyż możemy go wziąć ze soba do pracy , czy ba wycieczkę i wymieszać z jogurtem czy sokiem już na miejscu. Jeżeli chodzi o minusy to na pewno ilość młodego jęczmienia w całym produkcie. Trochę się zawiodłam . Nazwa produktu jest trochę na wyrost , gdyż ekstrakt z młodego jęczmienia znajduje się dopiero na 5 miejscu. Pierwsze 3 zajmują różnego rodzaju blonniki pokarmowe.
To, co zauważyłam podczas stosowania młodego jęczmienia to to , że zdecydowanie zwiększa sytosc potraw. Po koktajlu z jego dodatkiem nie mam ochoty na słodycze ani przekąski. Mam też zdecydowanie więcej energii na cały dzień.  Nie oszukujmy się jednak zmielona trawa, niezależnie od tego w jakiej formie zawsze będzie smakować jak trawa. Wiem że często , dla wielu osób właśnie ten nieprzyjemny smak jest duża przeszkodą w regularnym spozywaniu jęczmienia.  Dlatego poniżej znajdziecie przepis na pyszny koktajl z jego użyciem. Inspiracja był jeden z koktajli z książki "Jaglany Detoks" Marka Zaremby.

Koktajl z młodym jeczmieniem (1-2porcje)
  • Dojrzałe mango
  • Pół szklanki ciepłego mleka kokosowego (lub zwierzęcego, soku, wody)
  • plaster świeżego imbiru
  •  saszetka zielonego jęczmienia
Mango obieram ze skórki,  usuwam pestke a miąższ miksuję na gładką masę wraz z plastrem imbiru.  Dzielę na pół.  Do jednej części dodaję mleko. Lubię ciepłe śniadania dlatego dodaję podgrzany płyn. Jeśli bierzecie koktajl na wynos to spokojnie możecie użyć zimnego.  Jesli lubicie gęste musy owocowe to możecie tez całkowicie pominąć płyn . Do drugiej części dodaję jęczmień i również miksuję. Jeśli robicie dwie porcje (czyli dwa takie małe słoiczki jak mój ) to dodajcie 2 saszetki. Obie warstwy wlewam do słoiczka.  Najlepiej wypić od razu, świeży koktajl ne najwięcej witamin.

Smacznego!


Znacie jakieś ciekawe przepisy na zdrowe koktajle? Jeśli tak to dzielcie się swoimi ulubionymi w komentarzach☺

Dobrej nocy!
EMI❤

Post powstał przy udziale z firmą AVETPHARMA jednak nie miało to wpływu na moją opinię. 



8 komentarzy:

Bardzo dziękuję za odwiedzenie mojego bloga i wyrażenie swojego zdania :) Jeśli Ci się u mnie spodobało, dodaj bloga do obserwowanych i daj mi znać w komentarzu- z przyjemnością odwdzięczę się tym samym.

Zostawiając komentarz zgadzasz się z Polityką Prywatności.

Do zobaczenia !

Copyright © 2016 Uroda Według Blondynki , Blogger