września 25, 2016

POŻEGNANIE LATA - SPOTKANIE PODLASKICH BLOGEREK, BIAŁYSTOK 10.09.2016

Witajcie!

Dwa tygodnie temu miałam okazję uczestniczyć w moim pierwszym spotkaniu blogerek. Długo się wahałam , czy na nie pojechać ponieważ z Warszawy do Białegostoku mam niestety dosyć daleko. Ostatecznie jednak podjęłam decyzję, że jadę. I nie żałuję, ponieważ spotkanie było bardzo miłe i sama nie wiem , kiedy czas nam minął.
Spotkałyśmy się w przytulnej , greckiej knajpce Ilios 







Piękne przypinki zaprojektowane przez agencję NUVISION

Organizatorkami spotkania były Asia i Emilka, które spisały się REWELACYJNIE, gdyż wszystko było dopięte na ostatni guzik.


Pozostałe uczestniczki spotkania to kolejno: Michalina, Ewa , Kamila ze swoją córeczką Kornelią, Bogna i ja .


Fajne są takie kameralne spotkania, gdyż można na spokojnie porozmawiać z każdą z uczestniczek. Tym bardziej, że mamy podobne zainteresowania : kosmetyki !

Bardzo miłym akcentem były bukiety czerwonych róż, które otrzymałyśmy na początku od kwiaciarni FloraQueen.




Dziewczyny zaskoczyły nas również mnogością upominków jakie dostałyśmy od sponsorów spotkania. Całkowicie się nie spodziewałam i przyznam się, że ledwo się z tym wszystkim zapakowałam do domu. Oczywiście recenzje produktów będą się ukazywały na bieżąco na blogu. Jeśli coś szczególnie Was zainteresowało  chciałybyście przeczytać o tym w pierwszej kolejności to piszcie w komentarzach.




SPONSORZY:














Sklepy możecie znaleźć na terenie całego kraju. Na Podlasiu znajdują się:

Białystok - Zachodnia 2A
Choroszcz - Sienkiewicza 28
Ciechanowiec - Plac 3 Maja 8























Pozdrawiam!
Emi :)

24 komentarze:

  1. Super spotkanie. Dawno nie byłam w Białymstoku ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo się cieszę że spotkanie się udało. Róże są prześliczne a reszta upominków bardzo interesująca.

    OdpowiedzUsuń
  3. Widać że spotkanie udane, chciałabym kiedyś w takim uczestniczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jeszcze nie uczestniczyłam w takim spotkaniu, więc zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się ze udało mi się poznać dziewczyny osobiście ☺

      Usuń
  5. o matko :D ten stolik z kosmetykami wygląda jak mini drogeria :) będziesz miała co testować :) Sama teraz zgłosiłam chęć udziału w spotkaniu które ma odbyć się w Krakowie :) wysłałam swoje zgłoszenie i zobaczymy :) Nie miałam jeszcze okazji uczestniczyć w takim spotkaniu a sama bym chciałabym poznać dziewczyny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję ze Ci się uda. A ten stolik to całkiem spora komoda 😉mąż dostał zawału gdy mnie z tym zobaczył na pkp

      Usuń
  6. Juz pod kolejnym postem o tym spotkaniu pisze, że żałuję swojej nieobecnosci <3 Spotkanie na pewno było świetne :) Piekne miejsce i uczestniczki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda😯 mam nadzieję ze kolejnym razem uda nam się spotkać

      Usuń
  7. Sama chętnie wzięłabym udział w takim SPOTKANIU - musiało być na prawdę fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie że spotkanie się udało:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Widzę, że spotkanie bardzo się udało :) Życzę miłego testowania tych wspaniałości :)
    Pozdrawiam, Juliet Monroe :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne dziewczyny i świetnie upominki!

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeszcze nie miałam okazji uczestniczyć w spotkaniu blogerek :) zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedzenie mojego bloga i wyrażenie swojego zdania :) Jeśli Ci się u mnie spodobało, dodaj bloga do obserwowanych i daj mi znać w komentarzu- z przyjemnością odwdzięczę się tym samym.

Zostawiając komentarz zgadzasz się z Polityką Prywatności.

Do zobaczenia !

Copyright © 2016 Uroda Według Blondynki , Blogger