września 06, 2016

[RECENZJA] KRINGLE KANDLE GREY

Witajcie! Dawno nie było postu ze świecami.  Może dlatego,  że w lato rzadziej je odpalam. W długie , jesienne czy zimowe wieczory na pewno będą mi częściej towarzyszyć. Bardzo lubię męskie zapachy. Jakiś czas temu dostałam od koleżanki w prezencie wosk Kringle Candle o kontrowersyjnej nazwie Grey. Nie, nie jestem fanką ani książki ani tym bardziej filmu. 


Na pudeleczku mamy wizerunek faceta w garniturze i krawacie ... a raczej samą jego klatę.  Zapach jest bardzo w moim guście.  Męski,  ale  delikatny i niezbyt ostry, na pewno nie drażni nosa. Mimo dosyć mocnego zapachu nie jest on przytlaczajacy czy duszacy.  Mi ten zapach kojarzy się z eleganckim i nowoczesnym mężczyzną  sukcesu. A jednocześnie z przystojniakiem i uwodzicielem. Chętnie kupilabym takie perfumy mojemu mężowi . I myślę,  że prędzej czy później skuszę się na dużą świecę i tym zapachu , gdyż bardzo fo lubię. 

A Wy macie ochotę spędzić wieczór w towarzystwie Grey'a?

Dobrej nocy!
EMI❤

29 komentarzy:

  1. Jeszcze nie wiem ;-) Muszę go powąchać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam jest super! jeśli ktoś lubi tego typu zapachy oczywiście.

      Usuń
  2. mam ten wosk ale jeszcze nie odpalałam go ale na sucho pachnie pięknie:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie znam go :) mnie by pasował ale musiałabym palić w obecności mojego lubego bo ja by przyjechał i poczuł męski zapach w domu to by mi nie uwierzył że to wosk :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha ja zawsze palę jak mojego może nie ma gdyż on nie cierpi świec.

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Polecam kupić wosk lub daylight to nieduży koszt a można poznać zapach.

      Usuń
  5. Uwielbiam męskie zapachy! Koniecznie muszę ten pzetestować bo bardzo mnie zachęciałaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie! Ja na pewno kupię dużą świecę jak wypale obecną.

      Usuń
  6. Zaciekawiła mnie nazw tego produktu...chyba się na niego skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie wiem, może i mi przypadł by do gustu

    OdpowiedzUsuń
  8. Brzmi bardzo zachęcająco! Taki idealny zapach na relaks wieczorem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. O tym zapachu czytałam dużo pozytywnych opinii i jestem go bardzo ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  10. Hahaha pierwsze o tym słyszę. ^^ melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Skoro zapach jest męski to chyba nie spodobałby mi się :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli nie lubisz tego typu zapachów to pewnie nie. Ale nie jest taki ostry jak wiele męskich zapachów.

      Usuń
  12. This is such a great post! Have a nice weekend:)

    irenethayer.com

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedzenie mojego bloga i wyrażenie swojego zdania :) Jeśli Ci się u mnie spodobało, dodaj bloga do obserwowanych i daj mi znać w komentarzu- z przyjemnością odwdzięczę się tym samym.

Zostawiając komentarz zgadzasz się z Polityką Prywatności.

Do zobaczenia !

Copyright © 2016 Uroda Według Blondynki , Blogger