września 30, 2016

EVELINE, LONG LASTING VELVET MATT

Witajcie!



Mam dla Was dzisiaj recenzję ostatniego produktu,  który dostałam w paczce od Eveline Cosmetics. Ale jest to wisienka na torcie. Tym produktem jest niezwykle piękna i soczysta pomadka w płynie.  Oczywiście w kolorze mojej ukochanej czerwieni 
Pomadkę otrzymujemy w poręcznym i dosyć niewielkim opakowaniu. Obudowa jest w kolorze pomadki ze złotą  nakrętka. Bardzo lubię takie rozwiązanie , gdyż nie muszę otwierać opakowania aby sprawdzić jaki kolor jest w środku. Pomadka ma aplikator w formie niewielkiej gąbeczki.  Dobrze nakłada nim się produkt ale nie jest on mocno precyzyjny - jak widzicie jest płaski i zaokrąglony.  Dlatego jeśli lubicie precyzyjnie wyrysowane usta to trzeba posłużyć się pędzelkiem a najlepiej wcześniej obrysować usta konturówką.  Ta ostatnia metoda sprawdza się najlepiej przy tak intensywnych kolorach.


Po otwarciu produktu bardzo mile zaskoczył mnie jego zapach. Jest dosyć intensywny , owocowy ale mi on całkowicie nie przeszkadza. Pomadka ma bardzo lekką,  musowa konsystencję.  Nałożona na usta jest praktycznie niewyczuwalna. Co bardzo ważne pomadka nie zastyga na ustach. Jej wykończenie nie jest mocno matowe. Bardziej określiłabym je jako satynowe. Czy to plus ? Musicie ocenić same. Zależy to od Waszych preferencji oraz kondycji ust. Mi się podoba ponieważ jest komfortowa w noszeniu, nie wysusza i nie ściąga warg. Jednak nie jest tak trwała jak formuły zasychające. Na pewno nie przetrwa obiadu. Ale napoje już tak... mimo że zostawia ślady na szklankach. Plusem jest że łatwo się zmywa i nie trzeba mocno pocierać naskórka.
Ale coś za coś.
Komfort noszenia vs  Trwałość .
Co wybierzecie?

Pozdrawiam!
EMI💋



32 komentarze:

  1. Kolor nie do końca mój, ale kosmetyki Eveline bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co wiem to jest kilka odcieni, także naturalne , brudne róże .

      Usuń
    2. Będę musiała sprawdzić :) Ja gustuję w brzoskwiniowych odcieniach :)

      Usuń
  2. Mam tą pomadkę, ale nie przepadam za nią specjalnie, mimo że trafił mi się idealnie mój kolor :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie jest bardzo komfortowa w noszeniu, szkoda tylko że tak mało trwała :(

      Usuń
  3. Dla mnie kolor zdecydowanie zbyt ciepły :D Ale sam produkt może być ciekawy, może kiedyś kupię ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam ciepły typ urody dlatego lepiej wyglądam właśnie w ciepłych odcieniach :)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. to prawda , daje takie satynowe wykończenie i wygładza powierzchnię ust.

      Usuń
  5. Piękny kolor. Osobiście chyba nie czułabym się w nim najlepiej, ale na Twoich ustach wygląda naprawdę pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę że to kwestia przyzwyczajenia. Też kiedyś nie lubiłam mocnych kolorów na UE ach a od kilku lat mam na odwrót ... Nie lubię odcieni nude ☺

      Usuń
  6. Bardzo mi się podoba ten kolorek , jak dla mnie to dobrze że jest satynowa. Szkoda tylko że jest w formie z aplikatorem a nie taka jak ja to lubię najbardziej w sztyfcie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz te pomadki w płynie są bardzo popularne i każda firma kosmetyczna takie ma.

      Usuń
  7. U mnie mało kolorówek do ust jest trwała więc chyba postawiłabym na komfort w noszeniu :) Na ustach wygląda ślicznie :) nawet lepiej niż taki suchy mat który nie zawsze wygląda dobrze :) moim zdaniem takie wykończenie jest dużo lepsze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprawdź sobie lip finity Max Factor. Na moich ustach wytrzymuje cały dzień ☺ to najbardziej trwała pomadka jaka miałam. Zaznaczę że nie używałam pomadek typu kylie jenner , anastasia i tych innych dostępnych w Internecie.

      Usuń
  8. Piękny kolorek, ja też lubię kosmetyki Eveline

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolor piękny! Aczkolwiek dużo pomadek nawet niby trwalych schodzi mi podczas obiadu dlatego tym bym się nie przejęła :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprawdź sobie lip finity Max Factor u mnie nie schodzi nawet podczas obiadu ☺

      Usuń
  10. bardzo mi się podoba odcień :) choć sama rzadko kiedy mam odwagę po takie sięgać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też kiedyś nie miałam a teraz używam kiedy tylko mam okazję ☺

      Usuń
  11. Też mam ale na Twoich ustach wygląda zdecydowanie lepiej :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedzenie mojego bloga i wyrażenie swojego zdania :) Jeśli Ci się u mnie spodobało, dodaj bloga do obserwowanych i daj mi znać w komentarzu- z przyjemnością odwdzięczę się tym samym.

Zostawiając komentarz zgadzasz się z Polityką Prywatności.

Do zobaczenia !

Copyright © 2016 Uroda Według Blondynki , Blogger