czerwca 14, 2016

PORANNA PIELĘGNACJA TWARZY

Witajcie!
Już długi czas zbierałam się z zamiarem napisania posta z moja aktualna pielęgnacja twarzy. Podzieliłam go na pielęgnację poranną oraz wieczorną. 
Zacznijmy od tego, co robię po wstaniu z łóżka. 

Moja skóra jest mieszana. Strefa T jest normalna może lekko lubi się przetłuszczać . Natomiast policzki niestety często  ulegają przesuszeniu. Nie mam zbyt  dużych problemów z niedoskonałościami.  Za to ogromnym moim zmartwieniem są przebarwienia i pieprzyki których na twarzy mam całe mnóstwo. Skóra moja ma też tendencję do zaczerwienienia i pękających naczynek.


Rano nie zawsze myje twarz wodą.  Robię to tylko wtedy gdy na noc nałożyłam całonocną maskę lub po prostu czuję że moja skóra wymaga dodatkowego oczyszczenia . Jeśli jednak już to robię to używam delikatnych żeli bez sls. Moim ogromnym ulubieńcem w tej dziedzinie jest Żel Rumiankowy Sylveco. 


Najczęściej jednak pomijam pierwszy krok i twarz przemywam tonikiem. Skutecznie usuwa on nagromadzone w nocy kurz oraz sebum z powierzchni skóry ale jednocześnie nie narusza warstwy ochronnej. Tonik Różany  Evree  ma też atomizer dzięki czemu mogę go wygodnie aplikować na twarz jak mgiełkę.  Świetnie odświeża i tonizuje. Przygotowuje ją do nałożenia kolejnych produktów.





Jeśli chodzi o krem pod oczy to cały czas szukam swojego ideału. Lubię kiedy krem na gęstą  konsystencję , ale wiadomo, że takie niekoniecznie będą dobre pod makijaż.  O Łagodzącym Kremie pod Oczy Sylveco słyszałam różne opinie. Postanowiłam wypróbować bo lubię ich kosmetyki. Szału może nie ma , ale krem jest ok.

 

Od jakiegoś czasu wierna jestem naturalnym kremom do twarzy. Takie rozwiązanie sprawdza się u mnie zdecydowanie najlepiej. Po raz kolejny sięgnęłam po rodzimą markę Sylveco tym razem Lekki Krem Nagietkowy . Szybko się wchłania i dobrze nawilża cerę chociaż mam wrażenie ze jego wersja z rokitnikiem była lepsza.


Na sam koniec nakładam na usta dosyć sporą warstwę balsamu do ust. Obecnie moim ulubionym jest masełko  Nivea Lip Butter Vanilla i Macadamia. Mam kilka wariantów tego masełka , ale ta wersja najlepiej nawilża.  

Z tak przygotowaną twarzą idę zjeść śniadanie. Przez te 15 minut wszystkie produkty mają czas , aby dobrze się wchłonąć i stworzyć idealną bazę pod makijaż.  

Jak widzicie nie jest tego dużo. W szczególności na dzień moja skóra nie lubi kilku warstw kosmetyków. Czasem mniej znaczy więcej.

A jak wygląda Wasza pielęgnacja cery?

37 komentarzy:

  1. też mam ten balsam do ust a z sylweko własnie skińczyłam żel ale winogronowy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ten winogronowy z biolaven tez miałam i jakoś wolę jednak te ziołowe z sylveco.

      Usuń
  2. Fajny jest ten tonik od Evree, ale szczypał mnie w oczy i musiałam go odstawić. Moja pielęgnacja rano to głównie żel do mycia twarzy, tonik, filtr, krem pod oczy i do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zawsze pryskam nim delikatnie i oczy przecieram żeby mi nie skapywał. Filtr też czasem nakładam, ale najczęściej używam azjatyckich BB, które same w sobie mają wysoki filtr.

      Usuń
  3. W zasadzie podobnie :) Rano oczyszczenie żelem/mydłem naturalnym lub tylko tonikiem, potem krem nawilżajacy. Wieczorem micel (jeśli mam makijaż), żel/mydło naturalne, krem/olej i krem pod oczy

    OdpowiedzUsuń
  4. jestem bardzo ciekawa tego toniku z evree :) z pewnością oprócz działania zaskakuje również pięknym zapachem :)
    Kochana jeśli możesz kliknij w linki w najnowszym poście :* Dzięki !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pachnie bardzo podobnie do olejku różanego tej samej marki.

      Usuń
  5. Bardzo lubię runiankowy żel Sylveco :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również, ale chyba jednak bardziej odpowiada mi tymiankowy.

      Usuń
  6. Też właśnie używam ten żel z Sylveco :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla mnie najważniejsze jest oczyszczanie skóry ;) Przeważnie używam w tym celu żeli do cery trądzikowej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie wszystkie żele drogeryjne, z sls są za mocne. Po kilku dniach mam strasznie wysuszoną skórę.

      Usuń
  8. Kremu pod oczy miałam próbki, średniaczek jakoś nie ciągnie mnie do zakupu pełnowymiarowego produktu;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szału nie robi, ale ja nie mam tez większych problemów ze skóra pod oczami. Na pewno jest lepszy niż Go Cranberry. Niemniej jednak szukam dalej :)

      Usuń
  9. Uwielbiam wszelakie balsamy do ust! Jednak najbardziej stawiam na moją cerę, do pielęgnacji używam różnych toników i żelów :)
    Zapraszam: http://allixaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również, bez dobrego oczyszczenia i nawilżenia nie ruszam się z domu.

      Usuń
  10. Mam ochotę na te masełka do ust , jednak ja chyba wybiorę owocową wersję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam kilka wersji, także jagodową pięknie pachnie! Ale jest trochę lżejsza niż to.

      Usuń
  11. Miałam kilka próbek tego kremu nagietkowego i bardzo fajny jest :) masełko też miałam ale ono akurat się nie sprawdziło. A reszty nie próbowałam :)
    Wieczorem stosuje sporo kosmetyków, natomiast rano jest to tylko przemycie twarzy pianką, później używam zwykłego płynu micelarnego i wody termalnej. Rano bardzo rzadko używam kremu bo na noc zaczęłam takie stosować że rano skóra jest dobrze nawilżona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jakiego kremu używasz na noc, że już rano nie musisz tego robić? Akurat ta nagietkowa seria u mnie sprawuje się średnio. Zdecydowanie lepiej wspominam rokitnikową.

      Usuń
  12. nie znam tych kosmetyków, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Lovely. Thanks for sharing!

    ** Join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!


    BEAUTYEDITER.COM
    INSTAGRAM @BEAUTYEDITER

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja myję twarz płynem Facelle albo emulsją micelarną firmy Anida.Filtr ochronny Pharmaceris 50+,płyn micelarny BeBeauty nawilżający mój ukochany płyn i tonik z płatków dzikiej róży,który sama robię,a krem z firmy Cera dla skóry odwodnionej,używam od dłuższego czasu i jest świetny,ponoć to taki zamiennik dla kremów Sylveco tych lekkich właśnie,naprawdę świetnie nawilża i jest tani polecam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tym kremem Cera muszę się zainteresować, gdyż mam problem z przesuszeniami skóry. Filtru najczęściej nie nakładam pod makijaż gdyż używam azjatyckich kremów BB które same w sobie mają filtr 30 lub 50. Ale jeśli nie nakładam rano makijażu np gdy do pracy jadę na rowerze to wtedy nakładam krem z spf 50

      Usuń
  15. mam to masełko i też się dobrze u mnie sprawdza ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Znam tylko ten balsam z nivea :) Sylveco średnio się u mnie sprawdzało, więc moje testy zakończyły się na drugim produkcie. Jednak niedługo dam Sylveco znowu szansę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Własnie nie każdemu Sylveco pasuje, wiele osób skarży się na zapychanie. U mnie jednak produkty te sprawują się świetnie i choć robiłam kilka prób z innymi kosmetykami to i tak do nich wracam.

      Usuń
  17. Widzę, że mamy te same produkty Sylveco - bardzo je lubię :)No, a żel do mycie też jest moim ulubieńcem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak żele są super, zarówno ten tymiankowy jak i rumiankowy.

      Usuń
  18. U mnie wygląda to podobnie, tzn. kolejność. Ale ja używam innych kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To może coś ciekawego mi polecisz, jakiś ulubiony kosmetyk? :)

      Usuń

Bardzo dziękuję za odwiedzenie mojego bloga i wyrażenie swojego zdania :) Jeśli Ci się u mnie spodobało, dodaj bloga do obserwowanych i daj mi znać w komentarzu- z przyjemnością odwdzięczę się tym samym.

Zostawiając komentarz zgadzasz się z Polityką Prywatności.

Do zobaczenia !

Copyright © 2016 Uroda Według Blondynki , Blogger