sierpnia 08, 2016

[WYZWANIE] OPRÓŻNIAMY SWOJE KOSMETYCZKI #2 KOSMETYKI DO PIELĘGNACJI TWARZY.

Witajcie! 

Weekend minął jak zwykle w ekspresowym tempie. To co dobre zawsze kończy się najszybciej☺ kolejny tydzień to kolejna część wyzwania TRUSTED COSMETICS ☺ Tym razem pokażę kosmetyki do pielęgnacji twarzy .
Jeśli jesteście ciekawi to zapraszam do lektury ☺


Rano bardzo rzadko myje twarz wodą i żelem.  Najczęściej przecieram ją tylko tonikiem. Moim ulubionym jest Hibiskusowy tonik Sylveco. Następnie spryskuje twarz delikatnym tonikiem-mgielka Vianek. To idealny produkt aby odświeżyć i nawilzyc skórę. Ten tonik delikatnie wklepuje w twarz. Kolejnym krokiem jest nałożenie kremu pod oczy Sylveco. Jest to lekki przyjemny produkt , który nieźle nawilża i dosyć szybko się wchłania. Ze względu na sporą pojemność -30ml ostatnio nakładam go na całą twarz. Inaczej nie byłabym fo w stanie zużyć w przeciągu tych zalecanych 3miesięcy.  Gdy mam więcej czasu to rano nakładam płatki pod oczy z koenzymem Q10 Rival de Loop. Trzymam je w lodówce także rano dają cudowne odświeżenie i szybko zmniejszają opuchlizne. Gdy już je zdejme to nakładam krem z filtrem SPF50 Sun Ozon. To niedrogi krem , który dostaniecie w Rossmannie. Nie bieli jakoś mocno, dobrze dogadają się z podkładem a przy tym skutecznie chroni.


Wieczorem moja pielęgnacja jest oczywiście bardziej złożona. Najważniejszym etapem jest oczywiście porządne oczyszczenie skóry. Demakijaż wykonuję wygladzajacym olejkiem Clochee. Przy pierwszym myciu rozpuszczam dokladnie makijaż.  Drugie mycie olejkiem wykonuję szczotką soniczna Foreo Luna. Trzecie mycie ma na celu ściągnięcie z twarzy tej mieszanki olejowo-makijazowej. Świetnie w tym celu sprawdza się 12% mydło Aleppo. 



Wieczorem również spryskuje twarz tonikiem Vianek  cóż poradzę - uwielbiam fo! W jeszcze wilgotną skórę wmasowuje albo tonik hibiskusowy albo serum nawilżające z bio granatem Alterra. W czarnym słoiczku znajduje się mój krem pod oczy czyli mieszanka masła się W i oleju z dzikiej róży.  Kremem na noc który obecnie używam jest nagietkowy Sylveco. Jest to krem mocno natluszczajacy więc nie stosuję go codziennie. Czasem nakładam jedną z masek, które zobaczycie poniżej. Na usta zarówno rano jak i wieczorem nakładam coś nawilzajacego. A że najprostsze sposoby są zawsze najlepsze to obecnie jest to wazelina Vaseline.



Oczywiście oprócz rytuałów, które stosuje codziennie mam też kosmetyki do zadań specjalnych. Jednym z nich jest wygladzajacy peeling Sylveco. Wykonuję go 2-3 razy w tygodniu i to on przygotowuje moją skórę na przyjęcie składników zawartych w maskach czy kremach. Regularnie używam również pomadki peelingujacej tej samej firmy.  Uwielbiam maski do twarzy i mam ich naprawdę sporo. Obecnie najczęściej używam odswiezajacej,  miętowej maski Babuszki Agaffi. Maska świetnie nawilża i chłodzi. Dzięki temu jest świetna zwłaszcza podczas upalnych dni. Gdy moja skóra jest zanieczyszczona to chętnie sięgam po blotna oczyszczająca maskę Sephora. Naprawdę mimo oczyszcza skórę,  ale zbyt często używana może przesuszac. Stosuje ja nie częściej niż raz w tygodniu. Mam też ulubione maski nocne, które 2 razy w tygodniu nakładam zamiast kremu. Jeśli chce nadać twarzy ładnego , zdrowego kolorytu to stosuje maskę samoopalajaca Vita Liberata. A gdy chce skórę porządnie nawodnic i rozswietlic to używam pięknie pachnacej maski różanej Skin79.



I to już cała moja pielęgnacja twarzy. Co jakiś czas ja modyfikuje w zależności od potrzeb swojej skóry ale pewne elementy pozostają niezmienne. Na pewno staram się dla mojej skory dobierać produkty naturalne. Ze względu na mieszana cerę która lubi się przesuszac muszą one być delikatnie oczyszczające oraz nawilżające. 

A jakich produktów Wy używacie  ? Ostatnio poznałam wiele interesujących blogów i kosmetyków. Teraz też chętnie poczytam ☺

Pozdrawiam!
EMI ❤

36 komentarzy:

  1. Bardzo fajne produkty ani nie za dużo ani nie mało :) pomadki z sylveco też używam regularnie :) natomiast nie miałam nic z twoich produktów oczywiście moja pielęgnacja jest podobna ale produkty mam innych firm :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja skóra nie bardzo lubi takie duże, warstwowe nakładanie kosmetyków dlatego używam ich raczej w niewielkiej ilości. Też się to rotuje. Bo raz nakładam coś mocniej nawilżającego, a raz coś oczyszczającego :)

      Usuń
  2. Ja z wyzwaniem jestem nieco do tyłu, dopiero opublikowałam pierwszy wpis :)
    Widzę że sporo u Ciebie Sylveco i Vianka - też lubię. Krem pod oczy z Sylveco należy do moich ulubionych, podobnie jak peeling wygładzający.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tonik Vianek mnie interesuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jedyne co znam to maskę Babuszki Agaffi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Peeling Sylveco i u mnie. Kosmetyki tej marki i marki Vianek będą chyba zawsze przewijać się w mojej pielęgnacji i zawsze znajdę wśród nich ulubieńców:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie tak samo. Co prawda zdradzam Sylveco z innymi firmami ale i tak do niego wracam.

      Usuń
  6. Dużo dobrego :) Mgiełka z Vianka jest u mnie w ulubieńcach :) Tonik Sylveco bardzo lubię, serum z Alterry miałam i wrócę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hibiskusowy tonik Sylveco muszę w końcu wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  8. szczoteczka soniczna jest świetna!

    OdpowiedzUsuń
  9. Całkiem sporo z tych produktów znam
    :)

    OdpowiedzUsuń
  10. u mnie ciągle zmienia się ta pielęgnacja twarzy, ale teraz znalazłam chyba coś dla siebie bo nie mam żadnych wyprysków :) używam micela z Garniera, żelu z Ziai liście manuka, kremu z zieloną herbatą z Farmony i kremu pod oczy - super mieszanka dla mojej cery :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja co chwila też coś zmieniam, ale w efekcie i tak wracam do kosmetyków Sylveco ...hahaha :D

      Usuń
  11. Odpowiedzi
    1. No tak. Jeden mały produkt się znalazł :D Ale ta maska jest super i zawsze ratuje moją skórę w kryzysowych sytuacjach.

      Usuń
  12. jej ale tego duzo <3, u mnie pielegnacja sprowadza sie do zmycia makijazu plynem micelarnym i nalozenia kremu na noc :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bardzo duży nacisk kładę na porządne zmycie makijażu. Sam micel to za mało :D

      Usuń
  13. Z tych kosmetyków używałam tylko Sylveco łagodzącego kremu pod oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Widzę, że coraz więcej blogerek posiada produkty Vianek. Musze się zapoznać z ich asortymentem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mgiełka jest super. Miałam też próbki kremów do twarzy i myślę, że skuszę się na całe opakowania :)

      Usuń
  15. Kolejny raz widzę pozytywne opinie o Vianku - muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Marka Vianek oraz maseczki Bania Agafii robią sporą furorę :)
    Również biorę udział w akcji, więc zapraszam do mojego wpisu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. I znów u kolejnej z Was nie znam żadnego produktu, więc widać mam co testować jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie miałam żadnego kosmrtyku, ale Alterre mnie interesuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo dobre i tanie kosmetyki także warto wykorzystać :)

      Usuń
  19. bardzo lubię tonik hibiskusowy Sylveco :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Znam firmę Vianek. Nawet mam 2 produkty. Dostałam na urodziny i wstyd się przyznać - jeszcze ich nie używałam. Dziś to zmienię :) !

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedzenie mojego bloga i wyrażenie swojego zdania :) Jeśli Ci się u mnie spodobało, dodaj bloga do obserwowanych i daj mi znać w komentarzu- z przyjemnością odwdzięczę się tym samym.

Zostawiając komentarz zgadzasz się z Polityką Prywatności.

Do zobaczenia !

Copyright © 2016 Uroda Według Blondynki , Blogger